3.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kina ATV problem Kina ATV problem

Hej. Ved godt det ikke er en mc, men...

Jeg er ved at få en atv til at køre rigtigt, men er stødt på et problem.. Den går fint i tomgang.. Rigtig godt endda, og lyder sund i motor. Men så snart der bliver givet gas, så sætter den ud, og skyder ud igennem karburator. Har prøvet at dysse op og ned..prøvet at skifte karburator, men ingen forskel..

Nogle ideer?? Anyone. Kom frisk.. Knægten vil gerne ud og køre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kina ATV problem
  • #1   21. apr 2016 Får den luft?

• #2   21. apr 2016 Ja. Masser... Jeg tænker tænding.. Dårlige ventiler.. Eller?? Jeg er ikke super stærk i diagnostisere ud over de mest almene ting.. Og her er jeg lige ved at kaste håndklædet i ringen.. Den driller sq.

• #3   21. apr 2016 Been there..........
    Der kan være flere grunde, men Kina atv'er har simpelthen så ringe ledninger og stik, at det vil være et tjek værd.
    Sidste gang jeg oplevede nøjagtig det du beskriver, så var det et stik som ikke greb fast nok i hinanden. Det betød at så snart man gav gas, skabes der vibrationer, som gjorde at stikket havde forbindelse punktvis... Dvs tager tændingen hurtigt hele tiden, men den går ikke ud, og går stadig flot i tomgang... Og også med eftertænding tit...
    Prøv at tjekke ledningsnet generelt! Dødmandsknap har jeg også oplevet var dårligt forbundet.
    Mvh

• #4   21. apr 2016 Dårlige tændrør som ikke kan skyde igennem blandingen under tryk.

Kommentér på:
Kina ATV problem

Annonce