478 visninger
|
Oprettet:
ZZR1100 bagnav {{forumTopicSubject}}
Lige skiftet svingarmen , og i den forbindelse haft baghjulet af.
Nu det er monteret, er det ligesom om, at navet som går i indgreb i gummistjernen eller hva man kalder den, ikke vil helt ind til fælgen, kan det være fordi at gummiet måske er vendt forkert ?, eller er der andre bud
nov 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 97
nov 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 97
TIL GENGÆLD, så kan man, hvis man tager fat i tandhjulet kl 9, og kl 3, rokke lidt med det, hvorfor ved jeg ikke, måske det SKAL være sådan, trækket er jo også i den anden retning
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 923
Sløret kommer af slidet på chokkoblingen.
nov 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 97
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 9 Svar: 130
Simon
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 923
Jeg skiftede på min ZZR da den havde kørt 40.000 km.
nov 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 97
Først, så det lille mellemrum mellem nav og chockkoblingshuset, så havde de to maskiner jeg så i dag også lidt afstand/luft, så tilsyneladende ligegyldigt og ganske normalt.
Og vedrørende at jeg kunne rokke med bagerste tandhjul når jeg tog fat kl 9 og kl 15, så kunne jeg også gøre det på de to jeg kikkede på i dag, så tror vi kan tage det ganske roligt, trækket er jo også direkte i fremadgående retning.
Som Preben skriver, så mærker man tydeligt hvis chokkoblingen er slidt, så "gynger" maskinen nærmest frem og tilbage, når man slipper gassen, og giver lidt gas igen, dette skyldes simpelthen sliddet i gummiet, og er kædekittet også slidt, ja så er det RIGTIGT slemt, prøvede det på min tidligere ZX10'er fra 90'
nov 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 97
ZZR1100 bagnav