1.272 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Martin L
Martin L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

ATV smider benzin ATV smider benzin

Håber der er nogle ATV kyndige personer her inde. Vi har lige repeteret en ATV som jeg har fået af en nobo. Så vi har renset karburatoren grundigt, men alligevel vælter det ud med benzin oppe ved en slange der sidder mellem membranerne. Den køre fint, men smider bare MEGET benzin. Har i et forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ATV smider benzin
  • #1   24. mar 2016 Har i renset ordenligt ved svømmer ventilen? smiley hvis ikke så gør det.. Ingen hjælp? Så indkøb en ny ventil..

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    mar 2016

#2   24. mar 2016 Ja den er renset ordentligt. Ventil? Altså den som svømmeren skubber op og lukker med?

• #3   24. mar 2016 Hvis ventil nålen er ren og fin, kan i så have kommet til at ændre på svømmerhøjden ?

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    mar 2016

#5   25. mar 2016 Nu ved jeg ikke lige hvor jeg kan købe reservedele til sådan en sag (Kazuma) Hvordan kan man komme til at stille svømmerhøjden? syntes ikke lige umiddelbart man kunne ændre den. Jens E hvordan sørger jeg for at benzin standen ikke er for høj?

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    mar 2016

#7   26. mar 2016 Men der står også at det ikke er en måde at stoppe lækninger. Havde den skildt ad igen igår og bøjede de der en del op, så burde den sku de lokke tæt. Men da jeg satte den på igen og tænkte for benzinhanen roede jeg lige lidt med batteriet og så væltede det bare ud med benzin igen. Det er umuligt at sige hvor det kommer fra for det er bare som om det løber ned af karburatoren alle steder. Kan det have noget med benzinhanen at gøre, at den først skal levere når motoren suger men at det nu bare render frit?

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    mar 2016

#8   26. mar 2016

profilbillede
  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    mar 2016

#9   26. mar 2016

profilbillede