{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blyfri eller ej? 1981 BMW
  • #1   23. feb 2016 Har den model været eksporteret til Californien? Der har man kørt blyfri siden 1976. Ellers er det et spørgsmål om ventilsæder, der skal være hærdede

• #2   23. feb 2016 Godt spørgsmål - det ved jeg faktisk ikke.
    Skulle man skifte ventilsæder, bare for at være på den sikre side?

• #4   23. feb 2016 1000 tak. Jeg er i fuld gang med at læse.

Ville jo nødig brænde ventilerne af første tur smiley

• #5   23. feb 2016 Jeg har en R65 jeg har bare kørt med alm. blyfri i de snart 2 år jeg har haft den, det har aldrig givet problemer. De er ikke så sarte, de skriver mange steder at det er fuldstændig ligegyldigt, mens andre går mere op i de små detaljer omkring det. Vil du være på den sikre side, kan du jo købe en dunk blyadditiv og hælde i ved behov.

• #6   23. feb 2016 Update; Har googlet mig frem og har fundet modellen; BMW R80/7 fra 06/'80.

Jeg kom til at tænke på om jeg kan se det på ventilsæderne? For selvom den originalt skulle have blyholdig benzin, kan det være at tidligere ejer har skiftet ventilsæderne ud?
    Desværre mener jeg at tidligere ejer er gået bort/eller i hvert fald ikke er til at få fat i..

Tak Frederik. Min BMW står helt originalt (så meget jeg nu ved) og har sidst været til service i 2011 - derfor ville jeg helst ikke tage chancen. smiley Men mange tak

Kommentér på:
Blyfri eller ej? 1981 BMW

Annonce