Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan ratlås cb 650
  • #1   24. jan 2016 Jeg ville måske starte med ringe til politiet og spørge om de har kendskab til de respektive stel numre....! smiley

Jeg har ikke den store erfaring inden for emnet, men mon ikke det er noget med at skrue en kraftig skrue ned i låsen og så trække låse cylinderen ud med en slag aftrækker.

• #2   24. jan 2016 Afmontering af kåbedele og derefter afmontering af tændingslås....

Så kan du få rodet med den i frihånd..... Det tager lige en times tid, ellers skal du igang med en stor skruetrækker og brække låsen op.....

Gjorde det selv på min efter den havde været stjålet..... Tændingslås ødelagt, men styrlås var stadig intakt. Men nemt at afmonterer, hvis man har tiden til at pille kåbedelene af ;0)

• #3   24. jan 2016 den er låst og der er ingen kåber på .

• #4   24. jan 2016 Henrik hvis du nu læser det jeg skrev , kan du se at jeg har nøgler til mc men kan ikke låse ratlås op pga rust ,bøjet nøgle eller andet , og har regatt .

• #5   24. jan 2016 Så er vi vel ude noget med afmontering SF forlygte mv. For at du kan komme til bunden af tændingslåsen.... Har ikke luge styr på hvordan den helt præcist ser ud, smid evt. Et billede af forenden op??

Den sidder formentlig fast med 2 skruer op i broen..... Når først de er væk burde du kunne vinkle den ud mv.....

• #6   24. jan 2016 Er det ikke noget med at de normalvis er monteret med knækbolte nedefra, mon ikke broen skal af, så du kan komme ordentlig til.
    Hvis du skriver hvilken maskine det er, er der måske nogle med konkrete erfaringer.

• #7   24. jan 2016 Min tændingslås var blot monteret med 2 skruer med special hoved.... Den bit der passede kunne jeg købe i silvan for nogle kroner.....

• #8   24. jan 2016 #7 Prøv lige at læse oplægget igen, langsomt, og gerne mere end én gang smiley Det har intet med tændingslås, kåber, forender eller lygter at gøre! Nu burde jeg skrive hvad det så drejede sig om, men så læser du jo nok ikke spørgsmålet smiley

• #10   24. jan 2016 #8 = Tom l

Nu er det sådan at mange styrlåse på mc'er udspringer af tændingslåsen....

Så du drejer nøglen i tændingslåsen, så kan du også låse styret!

Jeg læser teksten, som at han ikke kan få låst styret op, men godt kan få nøglen i tændingslåsen..... Ergo en defekt tændingslås......

Alt efter MC - kåbe eller ej, så vil det kræve at man enten afmonterer tændingslåsen eller borer den ud for at få låst styret op!

Nogle mc'er har også styrlås udenfor tændingslåsen, men det lyder det ikke til i dette tilfælde??

Så tænker jeg har læst teksten .......

• #11   24. jan 2016 Hej Alle tak for input , det er en (som det står i overskriften )en cb650 den har selvstændig ratlås på siden af kronrør ,som en skriver , og den er nu boret ud .og maskinen er igen mulig at styre .

• #12   24. jan 2016 Den må da osse se sjov ud såån en gammel CB med RAT?

• #13   24. jan 2016 12 " ja det har du rat i smiley men hvordan skal man ellers næsten ,stikke ud fra mængden efterhånden .

• #14   25. jan 2016 Hvis du skal have en ny i kan den fås her
    https://www.louis.de/artikel/lenkschloss-set-neiman-fuer-diverse-modelle/10001810?list=140806944

• #15   25. jan 2016 tak , ja det skal jeg på et tidspunkt ,når jeg når så langt i proccesen .

Kommentér på:
hvordan ratlås cb 650

Annonce