{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  optimal i cylinder?
  • #2   27. nov 2006 så det er kun for oliens skyld. er i samtale med et firma som samarbejder med toyotas f1 team og de laver belægninger i deres motore. og den overflade er som en blank overflade med olie på selvom der ikke er det. jeg går og tænker på at få stempelringene belagt. men han ringer til mig i næste uge så ville lige høre. tak for det mikkel

  • #4   27. nov 2006 sandt men det er ihvertfald spændende. det kan være det aldrig kommer til at virke men numå vi se hvad det ender ud i. jeg vil sætte det sammen med en opgave jeg vil skrive. så nu er det skydt igang. ha haaaaaa.

  • #6   27. nov 2006 Der er vel forskellige forseglinger på cylindervægene, som fx nicasil... Ellers ved jeg nada:D
    Rasmus


  • #7   27. nov 2006 Overfladen handler om hvilken legering foringen er af. Stort set alle belægninger har massere af honespor når de er nye for at hæfte en oliefilm mellem belægningen og stemplet.
    Men har set enkelte belægninger der har været spejlblanke og har ikke oplevet at de bliver slidt hurtigere end andet. Men endvindere er belægningen også så hård at den sjældent bliver slidt. Næsten altid stemplet og stempelringene der bliver slidt (gælder belægninger som hårdforkromning, nikasil osv. ikke jern).


Kommentér på:
optimal i cylinder?

Annonce