1.691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Godt Yamaha værksted.......hvor... Godt Yamaha værksted.......hvor...

Har en R1 der skal have ny garkasse på garantien. Det skal laves hos en autoriseret forhandler da det er et safety recall fra fabrikken

Jeg søger et værksted der har ry for at vide hvad de laver, ikke kun på kædekit, bremseklods niveau..... smiley

Rygtet siger at alle 2015 R1'ere skal have samme tur...... smiley

Tjekkede stelnummeret på min, og den skal ind.......

Hvem kan anbefales......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt Yamaha værksted.......hvor...
  • #1   12. dec 2015 Yamaha Ringsted er en ret stor forhandler, så de må lige umiddelbart have prøvet nogle forskellige ting. Men har ingen erfaring med dem selv....

Og ja, recall dækker alle R1/R1M og operationen tager ca. 16 timer iflg. Yamaha selv smiley

• #2   12. dec 2015 Det s tartede i USA med recall på alle gearkasser. Nu er det dem alle..
    Der er forresten også nogen recalls på motor og motorophæng i USA.. Så ind og følg med på div. fora.
    - Af værksted er jo total blank smiley Men håber du får god service!

• #3   12. dec 2015 Hej Nick...

Har skam fulgt med på de internationale fora, men der skal man liiige filtrere lidt fra. Folk er jo helt oppe og køre..... smiley

Jeg søger et værksted jeg kan have en fornuftig dialog med. Jeg er ved at bygge den om til bane, den skal både have nyt ledningsnet, luftfilter, køler osv. så hvis bare jeg kan smide motoren ind ville det være OK med mig. Så er der nok også lidt mere i det økonomisk for den der skal fikse det.
    Som udgangspunkt er det vist ikke en guld forretning for forhandleren at lave de her recall's.......

Måske en forhandler hvor de servicerer mange cross-kørere, de roder sgu' med lidt af hvert......

Cross kørere er ikke så bange for at se en motor i 10.000 stykker........de der gadekørere på int. forum er paniske over at kåben skal pilles af....... smiley

• #4   12. dec 2015 Yamaha Ringsted (ysr.dk) forhandler også crossere.

Held og lykke / god fornøjelse smiley

• #5   12. dec 2015 smiley Overvejede også at skrive til dig da jeg så det for 14 dages tid siden. Men da var det stadig kun i USA og som du siger; panik og hype er der nok af.
    Men godt du har fået/får checket din.

• #6   12. dec 2015 Tak Christian.... smiley selvom det bare er en skrue opgave og der heldigvis er længe til næste banedag, så er det alligevel en streg i regningen.......

Det er bare noget der skal overståes........

• #7   12. dec 2015 Bille mc i Skanderborg er aut. Yamaha forhandler og værksted.
    Ham har jeg meget god erfaring med samt hørt rigtig meget godt om. han er cross køre. smiley han er til og snakke med..

• #8   12. dec 2015 Helt klart yamaha ringsted super fine og professionelle de sælger og servicere også cross maskiner.

• #9   12. dec 2015 mc-x i næstved er ret dygtige og yamaha forhandler.

• #10   12. dec 2015 Ikke godt med den nye R1'er, håber du finder et Yamaha værksted du føler dig tryg ved....
    Jeg selv har mere eller mindre altid kørt Yamaha og har de sidste 25 år gjort brug af KS Motor Vejle og altid fået god service der.
    I 2013 fik min R1'er komplet ny kobling med skål og det hele i sat hos KS og har været rigtig godt tilfreds med både info ang. arbejdet, service og pris.

• #11   12. dec 2015 Yamaha Ringsted er super dygtige og ved hvad de laver. Får lavet meget hos dem og alle drengene ved hvad de snakker om og laver smiley

Men hvad med din forhandler du har købt den af. Ved med cykler med reklamationer på garanti,'så skal man til den forhandler man har købt den af

• #12   12. dec 2015 Yep .. ned til Jon i Ringsted .. smiley

• #13   12. dec 2015 Tak for svarene gutter......

• #14   12. dec 2015 Kongen af ost..
    Det vel lige meget med hvilken forhandler hvis de bare er aut yamaha?

Bil kan man jo smide alle steder hvis den er købt på ved pågældende mærke aut forhandler

• #15   12. dec 2015 Den er købt i Tyskland.....

Og ja, enhver Yamaha forhandler skal lave den hvis jeg kontakter dem. Jeg vil bare gerne undgå forhandlere der ikke gider servicere cykler de ikke har solgt, eller har andre underlige incitamenter til ikke at ville servicere en cykel der er købt i udlandet.

Det er en M-model, de er ikke kommet til DK, jeg har i hvert fald ikke set nogen til salg.....derfor.......

• #16   12. dec 2015 Bille mc i Skanderborg har en m model stående tilsalg....

• #17   12. dec 2015 Jamen så har Bille jo en der skal have skiftet gearkasse........ smiley

• #18   12. dec 2015 Så skal du skal helt sikkert ikke ind til fisk€r i kbh - for jeg har ladet mig fortælle af Knud herinde fra, at de ikke rode med udenlandske cykler... Selv min gamle 1999'er yamaha var åbenbart umulig at fejlfinde på derinde, selvom den var dybt dybt syg! Den måtte sælges til sidst og jeg opgav yamaha mc til evig tid smiley - Nu ridder jeg lykkeligt videre på min Honda smiley

Håber du får den fixet - det skal de sq bare få lavet i en fart!

Glædelig Jul

• #19   12. dec 2015 Altså bille i skanderborg lavede min WR på stator recall. 45 min senere og jeg var kørene hjem på den smiley fantastisk service og flinke medarbejdere

• #20   12. dec 2015 Helt klart speciel i Aalborg eller bike shoppen Viborg

• #22   18. dec 2015 mc-x er den største forhandler på sjælland

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #23   19. dec 2015 #22
    Desværre er MC-X bare et af de steder man meget sjældent hører noget godt om ... Der søges et, citat "Godt Yamaha værksted" smiley

Ahhh - powermax, du er da vist ejeren af biksen ?

• #24   19. dec 2015 kvik er dit mellemnavn

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

#25   19. dec 2015 Det er desværre mere end man kan sige om en forhandler, der har behov for at anbefale sin egen forretning. Incognito, så at sige.
    Pænt useriøst.

• #26   19. dec 2015 Kære esben... jeg behøver ikke at anbefale min virksomhed.. det taler for sig selv ... vi er top 3 yamaha forretning i dk... gazelle virksomhed 2015... men alle vil da gerne ha nye kunder.. og her var en mulighed... du er velkommen til at besøge os en dag..

• #27   20. dec 2015 Espen HELT ærligt ... Så du mener seriøst at han skulle anbefale en anden forretning end den han selv har .. !??! .. Så ville man GODT NOK være mærkelig.

Du må være angrebet af et svært tilfælde af jantelov og dårligt julehumør smiley

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

#28   20. dec 2015 Morden, HELT ærligt ... Nej, selvfølgelig skal han ikke anbefale en anden forretning end sin egen - hvor i alverden ser du, at jeg skriver dét?

Men JEG synes eddermageme, at det er, at køre den gode stil, at man gør opmærksom på, at man er ejer af butikken - hvis man anbefaler den til én der spørger efter et godt værksted, at få lavet sin MC hos.
    Du ved, kildekritik, og dén slags.

Kommentér på:
Godt Yamaha værksted.......hvor...

Annonce