902 visninger
|
Oprettet:
zx9r jetkit {{forumTopicSubject}}
hej jeg har købt sådan en gammel zx9r b model. lige pt har den vist bare en anden bagpot og kn filter den tøver lidt i de lave omdrininger springer lige frem heller ikke i gang så min plan er at få stillet ventiler og rense karburatorerne og få dem synkroniseret men sådan et jetkit er det værd at sætte i? evt med en +4 ignition advancer
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
Den gik så absolut bedst uden hverken Jetkit eller KN, Rydberg havde i forvejen stået for dysning osv. Lavede 130 HK på hjulet hvilket var ok.
Lavede i øvrigt imponerende 144 HK på et felt til et træf i Skagen ... Hvor om alting er ja så er der stor forskel på rulninger, det drejer sig om at få en jævn kurve for kørbarhed.
Med KN og Jetkit havde den et tydeligt hul i effekt kurven, uden en kurve ville det føles som om kombinationen virkede vanvittigt godt da fanden jo tog ved den ved ca. 9000 rpm.
Min gamle zx9 var med komplet Akra og havde kørt godt 60.000 km.
Så spar du hellere pengene på jetkittet og brug dem på øl og damer.
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 8 MC-er: 3 Annoncer: 2 Emner: 22 Svar: 226
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 8 MC-er: 3 Annoncer: 2 Emner: 22 Svar: 226
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 4 Emner: 129 Svar: 581
http://www.ah-racing.dk/index.php/rullefelt-vaerksted
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Gasresponsen bliver perfekt, bundtrækket knap så godt, øvre mellemområde sparker røv, går i luften i 3 gear, 295 km/t på speedometeret.
På rullefelt staller den lige under 2.300 omdr i 6 gear, mener det var 145 hk, tæt på de originale 143, men måden de bliver afleveret på, wråååp!!!!!!!!!
zx9r jetkit