Skal en Cruiser der får anden udstødning op på rullefelt? {{forumTopicSubject}}
Ja ved ikke rigtigt om det er Teknik eller Tuning det her spørgsmål skal ligge i, men håber det er ok alligevel.
Først så drejer det sig om enten en Suzuki VL800 eller en Kawasaki VN 900 Classic.
Hvis man nu skifter den originale udstødning ud med et bulderrør V&H eller lignende, skal motorcyklen så på rullefelt for at køre den ind igen eller vil den elektroniske styring også kunne måle gennemstrømningen/gasserne og justere det ind automatisk?
På V&H hjemmeside kan jeg ikke rigtig læse hvad man skal andet end de sælger et kit hvor man med en app kan ændre nogle parametre i computerstikket, men samtidig står der at der udstødning giver knap 5 HK?
Tænker lidt det samme med udskiftning til KN filter?
Det samme med Powercommander som jeg kan læse flere har?
Begge mcér er med indsprøjtning?
Tak for hjælpen og god weekend
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.234
er det fuldt system og KN så ja
og hvis man ikke kan rode i ecu en skal der en powercomander på er det er vist stort set umuligt at indstille uden en tur på rullefelt
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 47
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.398
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 47
Så er det vel også vigtigt at hvis man køber en MC med custom rør, KN filter powercommander, at der foreligger dokumentation på at det er blevet kørt professionelt ind?
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Skal en Cruiser der får anden udstødning op på rullefelt?