1.307 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Big Bear Chopper'en - Tættere på målet.. Big Bear Chopper'en - Tættere på målet..

Hej gutter! For lidt over 1 år siden købte jeg en BBC venom pro street. Den havde TÜV fra tyskland men jeg kunne ikke få den synet og afgiftet grundet at den ikke havde en dataerklæring. Efter lidt hjælp herinde fra og googlen, fandt jeg et firma som havde med customcykler, godkendelser osv at gøre. Vi fandt så ud af at TUV var fusket og manden der havde lavet den i tyskland sad inde for svindel. På den igen. Firmaet har i løbet af året, i samarbejde med auto-Consult. Forberedt cyklen på at skulle gøres "lovlig" til at kunne afgiftes korrekt. Kørebane(bestået!), db-målinger(dumpet 1 gang) og co2målinger skulle laves. Nu skulle cyklen endelig være klar til at bestå den rigtige co2 og db test. Dette forgår desværre i Tyskland og de er uhyggeligt langsomme. Manden bag firmaet er hjælpsom og utrolig dygtig. Er meget tilfreds med hans service og hans firma!. Jeg er bare ved at være træt af at vente! cyklen står hos ham på sjælland og jeg havde den kun til at stå en lille måneds tid i garagen. Er der nogle der har prøvet noget lign? der ved hvor lang tid der kan gå med sådan noget? _HÅBER_ at jeg kommer på vejene til foråret. Det er desværre ved at hænge mig lidt ud af halsen smiley smiley

Jeg fik en besked om at der kunne være en anden der har en big bear på plader i DK, men ved ikke om det var en and, evt nogle kan bekræfte? mvh peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Big Bear Chopper'en - Tættere på målet..
Kommentér på:
Big Bear Chopper'en - Tættere på målet..

Annonce