998 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hånd for indsugning Hånd for indsugning

hej. Min gamle Honda vt 500 kan kun starte, når jeg holder en hånd for indsugning. den staret kortvarigt, men går efterfølgende ud. Det er samme karburator/dyser som sad på den, da den var velkørende. Har også prøvet anden karburator, uden held. Mistænker gummi studse, for at være stive, og utætte. Hvad kan ellers skabe dette??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hånd for indsugning
  • #1   6. nov 2015 Den får for lidt benzin, da du jo er nød til at lave blandingen federe , i form af at spærre for lufttilførelsen, jeg gætter på falsk luft i dine indsugningsstudser

• #2   6. nov 2015 Hvad med benzinhannen? Er den vacum styret?

• #3   6. nov 2015 En japansk mc har oftest kehein eller mikuni karburatorer, der her en ekstra brændstohdyse, som gør blandingen federe med choker, De engelske og amerikanske er typen hvor ordet choke her mening (kvæle). Det er sådan man laver federe blanding! Det gør du også med din hånd!!!

Din MC skal have noget mere benzin. Jeg skyder på at den får falsk luft fra indsugningsstutserne eller en eller flere samlinger ved luftfilterkasserne. God jagt:-)

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #4   7. nov 2015 Den trækker højst sandsynligt falsk luft. Jeg vil mene at det er en af studserne som er purøs...

• #5   7. nov 2015 Prove også at rense benzinfilteret

Kommentér på:
Hånd for indsugning

Annonce