hjælp...hvad skal jeg gøre {{forumTopicSubject}}
Jeg købte i sommers en honda cb250rs fra 84.den kørte ellers udemærket men en dag ville den ik starte.jeg tjekkede tændingen og rensede kaburatoren.alt OK. den vil stadig ik starte. der kommer sansynligt ikke noget benz ind i selve cylinderen for selv efter utallige startforsøg er tændrøret fuldstændig tørt.jeg har dog fået at vide at motoren nok er færdig..åhee nej.
jeg har snakket med en mekaniker om problemet og han siger at det nok er snastakslen som er slidt op da det er en svaghed på de modeller.han siger også at det ikke kan betale sig at renovere topstykket.det er billigere at skifte hele motoren!!!.
jeg har kigget overalt på nettet og der findes åbenbart ik andre dele end udstødning og en ventil eller to til den model..fucking pis!
nåee ja ham mekanikeren mente nu også at det var bedst at sælge cyklen deffekt som den er for det jeg nu kan få for den..åhee nej..det er jeg jo ik meget for for det er min første cykel og kan faktisk godt li den.
hvad fanden skal jeg gøre???
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
Thomas
aug 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
måske en god ide..har du ik et link til en side i tyskland
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 2 Svar: 2.835
www.motoscout.de
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
Hvor meget har den kørt??
Skriv en mail hertil, og spørg om de kan skaffe en knastaksel, og hvad den koster.
www.davidsilverspares.co.uk
Tror umiddeltbart ikke på den med knastakslen.
/
Jesper
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Men lyder utroligt hvis det er din knast, udfra dit info...
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 961
aug 2006
Jeg har tjekket olien ca hver anden dag.der har aldrig været problemer.Jeg tror faktisk på det med knasten, at den er slidt op.for der kommer åbenbart ingen benz ind i cylinderen.selv når accelrationspumpen sprøjter benz direkte ind i topstykket.jeg formoder at indsugningsventilen ikke bliver åbnet for hvis den gjorde det ville tændrøret jo være våd af benz.men det er det ikke.den har dog kørt 98000km og det kan jeg godt se er noget kun for den lille etbener.
Ja jeg syntes nu også ham mekkeren er noget mystisk.jeg vil sku da ikke sælge cyklen, men skal det nu koste 10000kr at få den til at køre igen...Arghhh!!!..pis og lort..piv!
aug 2006
ja hurra..nu hænger sådanne cb250rs motorer jo også på træerne.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
De kan med garanti hjælpe dig.
/
Jesper
apr 2006
apr 2006
hjælp...hvad skal jeg gøre