{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Bakkamera - forslag og erfaringer {{forumTopicSubject}}

Siden jeg så et indlæg tidligere i år vedr. montage af bakkamera har det rumsteret i den grå masse.....
Da jeg har flere MC som arrangementet gerne skulle kunne overføres til, men også for at undgå tyveri, vil det være smart at kunne afmontere delene hurtigt og let.
Især på mine enduroer synes jeg umiddelbart det kunne være smart, da jeg er lidt træt af hele tiden at købe bakspejl. Kørsel til og over "grænsen" koster jævnligt på den konto smiley - jeg er dog betænkelig ved rystelserne, både fra motor men også fra underlag - nogen der har praktiske erfaringer hermed?
Jeg har bl.a. kigget på http://www.specialkamera.dk/shop/traadloest-bakkamera-m-234p.html hvor jeg ikke umiddelbart er afskrækket af prisen. Som sagt er sidespjle heller ikke gratis smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bakkamera - forslag og erfaringer
  • #1   11. okt 2015 måske ham her kan dele ud af erfaringer http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/15808-bakkamera_paa_zx10r

• #2   12. okt 2015 Jeg har også overvejet det, men syntes ikke jeg kan finde en vandtæt skærm.

• #3   12. okt 2015 Jeg korresponderer lidt med ovennævnte firma, som rent informationsmæssigt og hurtigheden på svar umiddelbart virker positivt/seriøst.
    Der er flere forskellige muligheder men de mangler lige nogle info til mig. Bl.a. sådan noget som strømforbrug hvilket ikke er helt irrelevant. -Jeg har jo ikke en stor bilgenerator til rådighed på nogen af cyklerne smiley

• #4   13. okt 2015 Nej der er flere udfordringer når det gælde MC. I mit tilfælde vil jeg også helst have noget som helt optimalt set (kan måske ikke gøres 100%) kan afmonteres på 2 sek. og flyttes over på en af mine andre køretøjer.

flg. er issues der skal kigges på:

IP-klasse (støv og vand)
    strømforbrug
    Størrelse
    robusthed især fordi materiellet i stort omfang også skal kunne tåle terræ-enduros af énbankertypen
    billedkavlitet herunder også i mørke (herunder IR-rækkevidde)

Men jeg skal nok vende tilbage med hvad jeg evt. finder ud af. Ovennævnte er jo ikke eneste firma der leverer sådant grej, men i mit tilfælde skal det være let og simpelt og jeg vil ikke ud at hente grej 15 millioner steder fra, for er der så noget der ikke funker så står man der med håret (hvis man har noget smiley ) ned ad nakken..... Det har jeg ikke nogen speciel lyst til......

• #5   14. okt 2015 Helt enig i at det ville være rart at købe det hele samme sted, så man ved det kan arbejde sammen ?

Kommentér på:
Bakkamera - forslag og erfaringer

Annonce