529 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
gsx-r hjemmelavet potte gsx-r hjemmelavet potte
hej
jeg har en gsx-r 250...og ku godt tænke mig at sætte en anden potte på...men så er jeg blevet lidt i tvivl...for jeg har fået af vide at det er en ret følsom motor og den skal omdysses ovs hvis man sætter en anden en den orginale på..??
og så er jeg rustfast klejnsmed og ku derfor godt tænke mig at lave den selv...er der noget man skal tage hensyn til og evt. hvad?
håber i ka hjælpe mig
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 62 Følgere: 190 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 802
Hvis du evt mangler inspiration er min kammerat ret sej til at lave potter, han er også smed, og utrolig kreativ, hans nummer kan du godt få, han er altid frisk på en snak!
god fornøjelse, Jonas
mar 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 34
jeg har selv massere af idéer...men det er bare om der er nogle tricks og ting man skal tage hensyn til?
nogen der ved det?
mar 2004
men er det strængt nødvendigt...hva er foredelen ved at omdysse den?
mar 2004
og det koster ca 1000kr for en omdysning..
men det var slet ikke sikkert at det var nødvendigt...
spændende nok
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 17
Jeg har ventet med det, da jeg gerne ville have nye luftfiltre på inden, jeg smed penge i den retning. Men nu må vi lige se hvad fremtiden bringer.
Men husk nu nogle billeder, hvis du går igang.
mar 2004
jeg var os ned at høre på kn filtre idag....og han sagde at det var helt unødvendigt..og den faktisk kørte bedre med den org. luftfilterkasse...men ved jo ik om det passer..hehe
jeg skal nok få taget nogle billeder...jeg har fået skåret et rør idag....Ø 101mm og 360mm lang...så nu er man da igang...hehe
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 17
mar 2004
og hey jeg er blevet færdig med potten...smider lige nogle billdere ind..
gsx-r hjemmelavet potte