{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.732 visninger | Oprettet:

Suzuki dl1000 7 polet blinkrelæ {{forumTopicSubject}}

Har lige anskaffet mig sådan en V-strom, men efter at have være den lykkelige ejer i ca. 30 min virkede blinklysene ikke.
Ingen lys, heller ikke i katastrofe eller i instrument. Det ser ud til at alt andet virker.
Sikringerne ser også ok ud.

Nogen der ved hvad det kan være?

Mit eget bud er at det må være blinklysrelæet, der er defekt. Så hvis nogen i nærheden af Stenlille har sådan et liggende (FE249JR denso) vil jeg gerne købe det idag, da jeg regner med at skulle syne i morgen - hvis ellers jeg kan få lyset til at virke.

Jeg har forsøgt at måle over stel til hver af de 7 poler før relæet, men kan ikke kloges af målingerne. Der virker ikke til at være direkte relation til blinkkontaksposition... Dette undrer mig, burde jeg ikke kunne måle en 12v forsyning til relæet, der kunne tændes/slukkes på 2 af polerne? Så er det måske noget ledningsbrud eller en dårlig stel.

Kan jeg måle over relæet for at fejlfinde dette? Eller evt teste det. (Der er intet diagram over polerne på relæet)

Skal siges at der intet var galt da jeg prøvekørte. Det kom efter 15 min kørsel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki dl1000 7 polet blinkrelæ
Kommentér på:
Suzuki dl1000 7 polet blinkrelæ

Annonce