1.110 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp Suzuki gs550 meget høj tomgang. Hjælp Suzuki gs550 meget høj tomgang.

Hej allesammen.jeg har lige købt en Suzuki gs 550 fra 78.Den kørte fint indtil 10 gang jeg startede den,hvor den pludselig gik meget højt i tomgang.når jeg starter den går den fint i tomgang i 1-2 sekunder,og så øges gassen af sig selv.Det jeg kan se er at kaburator nr 2 fra venstre,smider benzin ud af luftfilter(1-2)dråber på 5 sekunder ca.et problem der er set før,men det kan vel ikke øge omdrejninger SÅ meget.Jeg ville blive meget taknemmelig for hjælp/forklaring.På forhånd TAK.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Suzuki gs550 meget høj tomgang.
  • #1   13. sep 2015 til en start
    evt .
    tjek og rens svømmerhuset, samt tjek din motorolie for benzin

• #2   13. sep 2015 Ja,og tak for svar,du ved ikke hvordan og om den utæthed kan øge omdrejninger så meget i tomgang.5-6 tusinde omdr,vil jeg tro?

• #3   13. sep 2015 det lyder mere som falsk luft.... og evt en karburator som er temmelig forkert synkroniseret smiley

skal jeg kigge på den? smiley (har et bette værksted nede på Godsbanen i Århus)
    Anders

• #4   13. sep 2015 Nå det kan det også være.Jeg vil i morgen prøve de forskellige ting,og se om mine evner som amatør mekaniker rækker langt nok.Kan jeg ikke klare problemet selv,kunne det være rart med din hjælp,og tak for tilbuddet.

• #5   13. sep 2015 du skriver bare...
    falsk luft kan nemt tjekkes med en dåse motorstart.. motoren tændt og spray lidt rundt om indsugningsgummier, karburatorer osv.... hvis motoren gasser mere op eller dør, så er der en utæthed - og der kommer falsk luft ind... hvis dine cylindre får for meget luft til at forbrænde benzinen, så trækker den endnu mere benzin ind.... =motoren stikker af...

• #6   13. sep 2015 Efter flask luft kan man chek hvis chokeren kabel montering ved karburatoren har sat sig/knækket..

Kommentér på:
Hjælp Suzuki gs550 meget høj tomgang.

Annonce