851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

mikkel N
mikkel N
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15

honda cb 360, 1974. Hjælp til tænding søges. honda cb 360, 1974. Hjælp til tænding søges.

Hej alle Mcg'ere.

Jeg har denne fine gamle Honda CB 360, fra 1974.

Den har jeg nu bøvlet med noget tid, og den driller mig meget. Har problemer med at få liv i den.
Første gang, vi prøvede at få liv i den ville den kun tænde på venstre cylinder, fandt da ud af det var kaburator der drillede, det fik vi ordnet , og nu vil den kun tænde på højre cylinder. Der er gnist på begge sider, og den får føde, kan se tændrør bliver våde. Jeg tænker den tænder forkert, og ville derfor høre om nogen her, kan hjælpe med at forklare, hvordan jeg tjekker tænding, og evt får den sat rigtigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda cb 360, 1974. Hjælp til tænding søges.
  • #1   22. aug 2015 kan huske de undertryks vembranden i de karburator kunne mørne så de ikke kunne køre, har du tjekket dem, om de er hele og tætte .

mvh

• mikkel N
    mikkel N Tilmeldt:
    jul 2015

#3   23. aug 2015 Jeg tror jeg har fået det løst. Fandt en rigtig god guide på youtube, der viser nøjagtigt hvordan man indstiller platinerne. Ifølge de mærker til tænding på stator, så stod den helt forkert. Nu skal jeg bare have fyldt olie på igen,og håbe det er korrekt smiley

• mikkel N
    mikkel N Tilmeldt:
    jul 2015

#4   23. aug 2015 Men i øvrigt, så ifølge den amerikanske hjemme side, så skal de åbenbart stilles ret tit. Og bør skiftes helt ud hver 10.000km.

• #5   23. aug 2015 bliver spændene at høre om det klaret problemet .

mvh

• mikkel N
    mikkel N Tilmeldt:
    jul 2015

#6   25. aug 2015 Har fået dem stillet, men det er vist ikke helt korrekt hvad jeg har gjort. Nogle af jer der ved, hvor meget stator skal tørnes når første punkt er stillet. Feks når man har sat første punkt, left fire. Right fire sider jo lige modsat på, men den skal vel drejes mere end den halve omgang? Ja den tænder stadig kun på højre cylinder smiley

Kommentér på:
honda cb 360, 1974. Hjælp til tænding søges.

Annonce