1.407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Suzuki GS 500 Suzuki GS 500

Godaften!

Jeg har for nyligt erhvervet mig min første motorcykel. En Suzuki GS 500 fra 1992.

Den kører super godt i motoren, men jeg bemærker dog at den wobler ved forhjulet ved 50-60 km/t. Jeg kan umiddelbart ikke se noget slør i kronrøret. Jeg har dog bemærket, at der mangler en afbalanceringsklods på den ene side af forhjulet, men hvor en bekendt sagde at det behøvede ikke være grunden.

Men hvad kan det så være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GS 500
  • #1   19. aug 2015 Det kan nemt være dit dæk der er skidt... har du prøvet at læne dig frem eller tilbage når det sker, for at se om det ændre noget, sker det også hvis du tager en bag på ?

• #2   19. aug 2015 Hej Jan!

Det har jeg faktisk ikke prøvet, det vil jeg lige forsøge mig med i morgen! Det blev en DEL værre da der sad en kammerat bagpå.

Det er i sådan en grad, at jeg ikke kan lave ordenlige kontrastyringer, uden at blive usikker.

Tænker du på om det kunne være et leje i et af hjulene?

• #3   19. aug 2015 Lejer i hjul, kronrør eller bagsvinger.
    Slidt affjedring.
    Slidte dæk eller forkert dæktryk.

• #4   19. aug 2015 Det kan være dine Kronrørslejer ... Afbalanceringen af dit forhjul...
    Dæktrykket ,, Din olie i forgaflen

Kommentér på:
Suzuki GS 500

Annonce