1.245 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

benzinpumpe / el-problem zx6r benzinpumpe / el-problem zx6r

Jeg er igang med at få liv i en kawasaki zx-6r fra 99 der har stået stille i 2 år - den kørte fint inden.

Når jeg drejer nøglen, tænder benzinpumpen kun op i ca. 0.5 sek og så stopper den. Når jeg måler på stikket, går den hurtigt op omkring 9-12V og så falder den lynhurtigt ned til ca 0.03V igen. Ingen forskel når jeg trykker på start. Den pumper altså ikke benzin igennem. Når jeg sætter pumpen direkte på batteriet, pumper den fint benzin igennem.

Jeg har tjekket alle sikringer og stik og nu ved jeg virkelig ikke hvad næste trin er!

Sætter pris på alle gode råd / forklaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benzinpumpe / el-problem zx6r
  • #1   16. aug 2015 Batteri?

• #2   16. aug 2015 Testet 3 batterier. 2 helt nye.

• #3   16. aug 2015 Jeg ville nok prøve at måle trykket. Det er ikke sikkert pumpen fejler noget. Det er ikke unormalt pumpen køre kort, og stopper, hvis motoren ikke starter. Drejer motoren rundt når du trykker på start knappen? Og stop knappen er på on/kør? Og er der støttebens kontakt på din mc? Håber du får gang i den.

• #4   17. aug 2015 99 så er den med kaburator , så den skal bare fylde svømmerhusene og skulle da starte derefter , pumpen leverer ikke tryk men mængde og slår fra ved forholdvis let modstand

du kan eventuelt bypasse pumpen og føre en slange udenom for en opstart , men tænker problemet er i benzinhanens membran , sikkert groet sammen efter langttids stilstand

• #5   17. aug 2015 Urban viking,
    ja den er med karb.
    jeg har prøvet at føre udløbsslangen fra pumpen ned i en spand, men der kommer ingen benzin overhovedet.

Så du tænker føre en slange uden om pumpen og så bare ved hjælp af tyngdekraft føde den med benzin ?

Benzinhanen er udskiftet, og der løber masser af benzin når jeg åbner for hanen.

• #6   18. aug 2015 jep opstart uden pumpen , kontaktsættet i pumpen er sikkert afgået og skal sikkert udskiftes , pumpekontakten sidder bag plastdækslet i enden af pumpen og nyt fås som reservedel

Kommentér på:
benzinpumpe / el-problem zx6r

Annonce