2.556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Presning af fittings til slanger Presning af fittings til slanger

Hvad skal man bruge af værktøj til at presse hydraulikslanger, fittings på bremseslanger osv selv?

Har fundet både hydrauliske presseværktøjer og "manuelle" se evt billedet nedenfor.

Jeg skal finde noget til en kammerat der selv vil kunne skifte hydraulikslanger på en gaffeltruck, slanger til en lift og så vil jeg lave bremseslanger til MC'en på den..

Kan I hjælpe..

Evt nogle links til danske sider med priser på..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Presning af fittings til slanger
  • kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #1   14. aug 2015 så er det mig du skal have fat i det sælger jeg til hverdag. evt kig www.proflexslanger.dk
    vi kan også mc slanger vi køre med goodridge på den front

ps det du har billede af dur slet ikke til hydraulik

men regn med at en presse koster fra 10500kr og op efter ex moms med mindre man kan være heldig af finde en brugt.. men smid mig en mail kj@proflexslanger.dk

• #2   27. aug 2015 Hej Kasper - Vi dropper det til hydraulik, kan godt se at det vil kræve meget større maskineri smiley

Hvad skal der til at presse fittings på bremseslanger så? Og ved du hvor stort trykket bliver i en bremseslange?

• kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #3   27. aug 2015 til bremseslanger der koster maskinen 8500kr ex moms og slangen kan holde til 290bar den vi køre med. man kan så få de der skrue fittings men dem anbefaler jeg IKKE man bruger.

Kommentér på:
Presning af fittings til slanger

Annonce