1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Cbr 1000f ombygning til naked Cbr 1000f ombygning til naked

Hej folkens.. Jeg har i lidt tid gået og tænkt på, hvorledes min mc egner sig til at blive lavet om til en nakedbike.

Jeg tænker en simpel ombygning med afmontering af skærme, og tilføjelse af lygte og nyt speedometer mm.

Hvorledes vil i vurdere at dette vil være muligt, under hensyntagen til at det stadig vil kunne komme til at se godt ud på sådan en maskine?

Hvis i kender guides eller fotoalbum omhandlende mit emnie, høre jeg meget gerne fra jer:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cbr 1000f ombygning til naked
  • #1   6. aug 2015 Årgang?

• #2   6. aug 2015 Regn med en masse arbejde, søg på nettet der er med garanti andre der har haft samme tanke, til inspiration og what not to do. Kåber gemmer altid på alt muligt der skal gemmes væk, flyttes, tilpasses mv. Men alt er muligt, og vinteren plejer at være lang og kedelig

• #3   6. aug 2015 Den er 1990.

Thomas R:
    Ja vinteren er jo lang, og glæden endnu større til sæsonstart. Jeg vil nok som du foreslår, gennemtrevle nettet for andres erfaringer.

• #4   6. aug 2015 sænk den alt den kan og smæk forlænget bagsvinger på smiley

nej bare lidt gas , men forgaflen synes meget lang på cbr 1000 især sc21 , er det ikke bare Google streetfighter cbr 1000f så dukker den første million op

• #5   6. aug 2015 Kunne tænke mig til at det er noget af et projekt, da kåben på disse maskiner bruges til opbevaring af alle former for teknik. Udformningen af stellet er heller ikke specielt kønt når det bliver blotlagt.
    Har set nogle mere eller mindre vellykkede projekter bygget på den model.
    Held og lykke med projektet

• #6   6. aug 2015 uhh, det bliver ikke nogen nem opgave med den kæmpe plast røv, oliekøler der sidder og stritter under lygten. Ud fra gensalgs værdien, arbejdet, penge til dele osv osv er det billiger at sælge og købe en naked bike du syntes om, her taler jeg af erfaring

• #7   6. aug 2015 SC21 var den mest vindglatte maskine i verden da den kom frem, tænker den vil være mega grim uden sin kåbe, har selv haft både SC21 og 24, det er bare supertouring i verdensklasse, måden de afleverer kræfterne på, perfekt og uden drama.
    GLEM DEN OMBYGNING!

Kommentér på:
Cbr 1000f ombygning til naked

Annonce