LED blinklys {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har søgt en del her på forumet men ikke rigtigt fundet det jeg søgte,
Jeg har en sv650 fra 2008.
Da jeg købte den af tidlgiere ejer var der LED blinklys både foran og bag i, men dem bag i lyste ikke den rigtige farve så det kunne ikke synes, jeg satte de org. blinklys på for at syne den, men her til aften har jeg så skiftet tilbage til de gamle LED blinklys, men når jeg blinker til højre eller venstre så bliver de meget hurtigt, men når jeg så bliver advarsel blink'et så blinker de normalt.
Bør de ikke blinke for hurtigt uanset hvad, hvis der skal et andet relæ eller modstande til?
De fungerede fint da jeg købte den.
Men hvis der skal et andet relæ til hvilket skal det så være, eller skal det være en modstand, hvis det er en modstand hvor stor skal den så være.
Håber i kan hjælpe med at afklare lidt.
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 27
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsv650+led+blin.TRS0&_nkw=sv650+led+blink&_sacat=0
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 67
Er der ikke nogle danske sider? syntes ikke jeg kan finde nogen.
Men er det normalt at den blinker normalt ved advarsels blik når det er alle 4 på en gang?
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 27
Mener biltema og thansen os har dem
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 297
Et universalt LED blinklysrelæ fra thansen til 100-130kr (alt efter om det er med to eller tre ben) ordner problemet, da det blinker med samme hastighed, uanset hvor mange watt blinklysene bruger.
Under min research fandt jeg også eksempler på at havariblinket fungerede normalt selvom højre/venstreblink var for hurtige, hvad forklaringen er, ved jeg dog ikke helt, men det kører vel over et andet system tænker jeg.
jun 2015
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 13
jul 2013
Mit er med 7 pin og ikke 2 eller 3 det er i hvert fald det jeg har fundet via det jeg har søgt. men skal lige have tjekket efter for en sikkerheds skyld.
Hej Therese K
De blinker meget hurtigt. jeg vil skyde på det kommer over 120 gange i minuttet.
Så det er ikke kun en smagssag, men vil gerne have dem til at blinke normalt. ellers går mit OCD over gevind.
jun 2014
Det ser ud til at det kun er den lyseblå og den brune ledning der rent faktisk skal bruges, og så en forbindelse til jord. Så du skal have fat i et trebenet relæ, prøv at følg guiden og se om det ikke godt nok kan passe
Hvis guiden passer på din model, så er det noget nemmere end at tilføje modstande, især hvis du skulle få brug for at skifte blinklys igen, for med et LED relæ skulle den blinke med en konstant hastighed lige meget hvad
jul 2013
Jeg har fundet svar på noget af det. at jeg skulle have et nyt relæ, men hvorfor det virker fint når alle 4 blinker på samme tid var der ikke ret meget på.
Så jo lidt fik jeg da ud af det.
Men igen det mærkelige er jo det virkede fint inden jeg skiftede til de org. blinklys, og nu efter længere tid med de org. hvor jeg skiftede tilbage til de LED blink blinker de for hurtigt.
jun 2014
LED blinklys