SMC RAM 520rr Opføre sig mærkelig. SMC RAM 520rr Opføre sig mærkelig.
Jeg har en Smc Ram520rr atv
Hvis jeg giver den fuld gas fra start af eller bare hurtig acceleration virker det som om man kvæler den eller drukner den, den hoster og pruster som om den er ved at lukke ned men tager stille rolig fat lidt af gangen indtil den ligsom er kommet halv vejs igennem gearet og så tager den ellers bare fat og flyver afsted..
Så længe jeg køre stille og rolig igennem Alle gear i starten er der ingen ting næsten meget meget lidt. og halv vejs som sagt ingen problemer..
Hvad kan det være/skuldes??
Har release kit sat på. men folk fortæller mig det ikke er det. men måske et indsprøjtnings module til karburatoren eller snavs et eller andet sted. forstår det bare ikke for den er næsten lige købt/helt ny gået 700 meter.
Mvh
Mads
på forhånd Tak
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
jun 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
Problemet er kun at jeg bor på Sjælland og den er købt/fragtet fra Jylland af
Derfor håbet jeg på det var noget jeg kunne lave selv eller måske bare kostet med en 1000 og få lavet eller mindre.. så jeg slap for at sende den/ bruge tid på det
dec 2005
dec 2005
jun 2015
Er ikke den store motor Nørd endnu og ved ikke helt hvad jeg skal pille ved osv.
så har folk andre ideer eller hvis nogen her på sjælland har mod på at kigge på den ville det være fedt.. kommer selv fra Taastrup af..
jun 2015
men må prøve at finde en mc mekaniker som kan se på den og høre hans mening også..
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 41
Gå ind på gadeatv.dk, hvor der bliver talt teknink, køreture og meget andet.
Her kan du få råd fra ligesindede. Der er en del der har samme maskine som din.
VH Claus
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 41
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Men jeg går ud fra det er noget andet vi snakker om idag, hvad er det for et mærke?
jun 2015
har snakket med Niels Peter fra Tappernøje
Uden at han kan sige det med sikkerhed fortæller han at det stort set kun kan være blandings forholdet imellem Benzin og luft den er gal med.. Det samme som Chris fortalte mig.
Hey Allan. giver dig ret i hvad du siger med at snakke med dem og har haft mine samtaler og de virker for IKKE troværdige.. Jeg fik mc Svenden i tlf som fortalte mig at det var meget normalt og den bare skulle køres til
Men er kommet frem til den løsning nu at jeg er igang med at svejse mig et nyt Rustfri forrør og har købt mig anden udstødning samt luft filter og så bliver den afleveret hos Niels Peter fra Tappernøje som sætter den op for og laver service på den frem over.. har nu lavet en aftale med ham..
Allan Kolding
Tak for jeres svar alle sammen..
Mvh
Mads
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
SMC RAM 520rr Opføre sig mærkelig.