2.898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Mads J
Mads J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

SMC RAM 520rr Opføre sig mærkelig. SMC RAM 520rr Opføre sig mærkelig.

Jeg har en Smc Ram520rr atv

Hvis jeg giver den fuld gas fra start af eller bare hurtig acceleration virker det som om man kvæler den eller drukner den, den hoster og pruster som om den er ved at lukke ned men tager stille rolig fat lidt af gangen indtil den ligsom er kommet halv vejs igennem gearet og så tager den ellers bare fat og flyver afsted..

Så længe jeg køre stille og rolig igennem Alle gear i starten er der ingen ting næsten meget meget lidt. og halv vejs som sagt ingen problemer..

Hvad kan det være/skuldes??

Har release kit sat på. men folk fortæller mig det ikke er det. men måske et indsprøjtnings module til karburatoren eller snavs et eller andet sted. forstår det bare ikke for den er næsten lige købt/helt ny gået 700 meter.

Mvh
Mads

på forhånd Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SMC RAM 520rr Opføre sig mærkelig.
  • #1   21. jun 2015 Ny. Så går jeg ud fra at du slet ikke skal pille ved det (Garanti) .

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2015

#2   21. jun 2015 Hey Chris. jeg ved det med Garanti...

Problemet er kun at jeg bor på Sjælland og den er købt/fragtet fra Jylland af smiley

Derfor håbet jeg på det var noget jeg kunne lave selv eller måske bare kostet med en 1000 og få lavet eller mindre.. så jeg slap for at sende den/ bruge tid på det

• #3   21. jun 2015 Ja okay. Lidt skod. Men jeg tror nu nok jeg havde sendt den afsted. ELLER kontaktet dem for at høre om du kunne finde et værksted her på sjælland som de så betalte. Problemet er jo at hvis du forsøger selv og måske gør mere skade end gavn så er du virkelig på den.

• #4   21. jun 2015 Men mit umiddelbare bud ville være at den får for meget benz, eller for lidt luft.

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2015

#5   21. jun 2015 Okay tak min ven..

Er ikke den store motor Nørd endnu og ved ikke helt hvad jeg skal pille ved osv.
    så har folk andre ideer eller hvis nogen her på sjælland har mod på at kigge på den ville det være fedt.. kommer selv fra Taastrup af..

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2015

#6   21. jun 2015 Giver dig helt ret i at jeg vil helst ikke pille ved den for så mister jeg garantien.. men bare alt det bøvl med at skulle sende den og hvis det så bare er en blandning skrue som skal stilles eller luft filter, du ved en bitte ting altså..

men må prøve at finde en mc mekaniker som kan se på den og høre hans mening også..

• #7   22. jun 2015 JEg ville da som det allerførste ringe til sælger af den, man kunne jo tro han havde lidt erfaring med dem?! Går ud fra det er en butik, når den er købt fra ny...

• #8   22. jun 2015 Hej Mads,

Gå ind på gadeatv.dk, hvor der bliver talt teknink, køreture og meget andet.
    Her kan du få råd fra ligesindede. Der er en del der har samme maskine som din.

VH Claus

• #9   22. jun 2015 P.S NP Motor i Tappernøje er forhandler af SMC. Tag fat på Niels Peter derfra. De skulle meget gerne yde service på denne maskine da de er officiel forhandler af SMC.

• #10   22. jun 2015 SMC = Skandinavisk Motor Compagni (VW i Danmark

Men jeg går ud fra det er noget andet vi snakker om idag, hvad er det for et mærke?

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2015

#11   22. jun 2015 Hey Claus..
    har snakket med Niels Peter fra Tappernøje smiley skide frisk fyr smiley
    Uden at han kan sige det med sikkerhed fortæller han at det stort set kun kan være blandings forholdet imellem Benzin og luft den er gal med.. Det samme som Chris fortalte mig.

Hey Allan. giver dig ret i hvad du siger med at snakke med dem og har haft mine samtaler og de virker for IKKE troværdige.. Jeg fik mc Svenden i tlf som fortalte mig at det var meget normalt og den bare skulle køres til smiley arrhhh mon dog..

Men er kommet frem til den løsning nu at jeg er igang med at svejse mig et nyt Rustfri forrør og har købt mig anden udstødning samt luft filter og så bliver den afleveret hos Niels Peter fra Tappernøje som sætter den op for og laver service på den frem over.. har nu lavet en aftale med ham..

Allan Kolding smiley ved sku ikke lige selv hvad mærke det helt bestemt er smiley købte bare lortet fordi den så sjov ud at køre på..

Tak for jeres svar alle sammen..

Mvh
    Mads

• #12   22. jun 2015 Hvis du opretter den kunne vi andre også blive klogere på mærket smiley

• #13   22. jun 2015 Køres til? Det er jo direkte latterligt.. Hvilket firma er det der sælger en ny atv og kommer med den udtalelse bagefter?

Kommentér på:
SMC RAM 520rr Opføre sig mærkelig.

Annonce