999 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Bremseskiver - er de her gode?? Bremseskiver - er de her gode??

Hej,
Jeg har kig på de her bremseskiver, men finder dem ret billige hvorfor jeg gerne ville høre om der var nogle der havde prøvet dem?

Her er et link: http://www.ebay.com/itm/Front-Brake-Disc-Rotor-for-Suzuki-GSXR600-GSXR750-GSXR1000-GSX1300-GSX1400-/201178312059?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2ed7296d7b&vxp=mtr

Hvad tænker i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremseskiver - er de her gode??
  • #1   11. jun 2015 Har købt bremseskiver til både min sv og cbr fra kina, har endnu ikke haft problemer med dem

• #2   11. jun 2015 har du betalt moms af dem? de her er fra tyskland

• #4   11. jun 2015 Nej og nej igen, der er 2 slags der duer, de originale og brembo

• #5   11. jun 2015 Det er bare ikke det jeg læser andre steder. Der peger de på at Gafler er gode og en række andre mærker! Hvad gør de originale og brembo ekstra gode?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #6   11. jun 2015 Dem ville jeg ikke være bange for at købe. Jeg har 5-6 års erfaring med diverse Kina skiver, som det der også er, og endnu har jeg til gode at få noget lort leveret. Jeg har et sæt siddende på min baneracer på tredje sæson, så grundlaget for at de skal fejle er til stede uden de har gjort det.

Jeg kan ikke få øje på et argument for brembo skiver. Dem jeg kender som kører med brembo grej (kalipre og / eller skiver) laver sgu ikke andet end at brokke sig over at det skal vedligeholdes og aldrig gør som det skal.

• #7   11. jun 2015 Tak Sajmon smiley

• #8   11. jun 2015 Jeg har også Kina skiver på min blade, og med ordenlige klodser bider de altså fint!
    Det første sæt jeg fik var pisse skæve, men de blev byttet uden brok direkte fra Kina! smiley

• #9   11. jun 2015 har en kina skive(mener denkostede 250kr) på min bag bremse på min fz750 som virker fint

• #10   11. jun 2015 Man lader hurtig være med at købe Galfer/ kinaskiver når man har grillet 2 sæt, lad nu være med at spare på sikkerheden og køb klodser der passer den den bestemte skive

• Sajmon ™

#11   11. jun 2015 Hvad er det der gør at de bliver grillet?

• #12   12. jun 2015 Jeg er heller ikke med, Glenn...

• #13   12. jun 2015 For dårlig kvalitet så skiverne slår sig når de bliver rigtig varme

• Sajmon ™

#14   12. jun 2015 Det er ikke min erfaring.

• #15   12. jun 2015 Jeg kører godt nok morfar, men har aldrig ødelagt nøgler af mine 4 omgange med Kina-skiver

• #16   12. jun 2015 Nej der er mange der ikke har problemer med dem, men det er en del af ens personlige sikkerhed, så det er godt nok dumt at spare.

Der er jo også folk der ikke har problemer med franske biler, heldet følger de tossige

• #17   12. jun 2015 #16
    Jeg kan ikke rigtig følge dig i at det har noget at gøre med ens sikkerhed?
    Mig bekendt medfører en skæv bremseskive ikke totalt bremsesvigt.
    Jeg har aldrig hørt om kina bremseskive, der har brudt under kørsel og dermed har udgjort en reel sikkerhedsrisiko.

• #18   12. jun 2015 Jeg har prøvet at et sæt skiver slog sig under et bjergpas (2000km "gamle" black-kinaskiver) og det kunne nemt ha kostet livet,

Tænk jer nu om, det er for dumt at spare på dæk og bremser

• #19   12. jun 2015 Hvis man nu havde afbrudt kørslen så snart skiverne havde slået sig, så er den sikkerhedsrisiko vist til at overse, der er jo ikke tale om totalt bremsesvigt så snart en bremseskive begynder at slå sig.

• #20   12. jun 2015 Er du lidt sløv eller hvad??

Afbryde kørslen med det samme skiven havde slået sig, så du vil mene jeg skulle slippe bremsen med det samme skiverne slog sig og så havde kørt ud over kanten i det hårnålesving, når skiverne giver op er det jo nok fordi de bliver brugt hårdt og der bliver bremset i sidste øjeblik, der er ingen margin at give af

• Sajmon ™

#21   12. jun 2015 Men nu går skiver ikke fra at kunne bremse 100% normalt til at være ubrugelige på 0,1 sekund, så mon ikke det går at man kan klare den hjem hvis nu de skulle blive dårlige på en tur?
    Det tror jeg fint man kan, og jeg kender ingen som kører 101% hele tiden... Ingen... Nej heller ikke dig.
    Hvis de måske 10 sæt Kina skiver jeg kender til i min omgangskreds, skulle blive dårlige af at blive brugt - så var det sket.
    Fuck brembo - ligesom rizoma er det overhyped og overprissat hipster lir - medmindre vi snakker motogp grej, men det mener jeg personligt er en lille smule overkill til gadekørsel.

• Sajmon ™

#22   12. jun 2015 Men skal helt sikkert ikke undervurdere værdien af lækkert grej, og det er helt op til folk selv hvor meget de vil bruge på det.
    Men at bilde sig selv ind at det eneste der dur til alle menneskers behov, er det dyreste - det er naivt og misforstået godhed.
    Jeg har for 20.000 kr affjedring på min baneracer, og kører på brugte dæk og med Kina skiver.
    Hvorfor?
    Fordi det virker hammer godt og ikke er en flaskehals for min videre udvikling på banen.

• #23   12. jun 2015 Brembo skiver er billigere end OEM

Kommentér på:
Bremseskiver - er de her gode??

Annonce