824 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

gaskabel-problem. Kawasaki Er6 gaskabel-problem. Kawasaki Er6

Hej, jeg har et problem med at returkablet på min kawasaki ER6'er glider af gasrullen af og til, og derved giver mig ret meget slup i håndtaget ligepludselig.
Nogen der har nogle forslag til at afhjælpe dette, eller er det bare byt til nyt?

Som i kan se på slidsporet, så lægger kablet sig meget langt ude på kanten. https://www.dropbox.com/s/psn6eh2vn1gfw3h/20150513_132957.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/0si7538n5hlop0o/20150513_133613.jpg?dl=0

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gaskabel-problem. Kawasaki Er6
  • #1   13. maj 2015 Er det strammet nok?

• #2   13. maj 2015 Jeg har kun mulighed for at stramme gaskablet, og det er strammet så meget det er muligt.
    På returkablet kan jeg ikke se nogen justeringsmuligheder

• #3   13. maj 2015 Det gøres ved karbsne på min bike

• #4   13. maj 2015 hmm... jamen det må jeg da lige undersøge så smiley

• #5   13. maj 2015 Tror ikke sådan man stramme kablet uden at skulle have det og sætte ny ende på osv.

Tror du ikke bare du skal have en ny rulle ? Jeg har en liggende du kan købe for en 0,5l cola eller en kage smiley

• SC
    SC Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #6   13. maj 2015 En sims ind bag så er den i vinkel????????

• #7   13. maj 2015 Jeg har fundet ud af der sidder en strammer midt på returkablet... :S
    Så nu skal jeg have halvdelen af cyklen skruet fra hinanden for at kunne komme til den...
    men jeg ved bare ikke om det løser det, eller om det stadig kan hoppe af rullen. For når det ligger der, så lader det til at passe fint nok i længden.

Jeg vender lige tilbage til dig kim, hvis jeg får brug for det smiley du bor vel ikke tilfældigvis i nærheden af århus?

SC - jeg har overvejet at lægge noget ind på den anden side af rullen, så den bliver skubbet op imod huset, i siden hvor kablet lægger sig ned, så der ikke længere er plads til kablet. Men jeg er også lidt nervøs for at putte noget derind, hvis det risikere at låse grebet i en uheldig situation.

• #8   13. maj 2015 Jo jeg bor i Viby smiley
    Midt på kan man stramme den der?

• #9   13. maj 2015 Det ku jo næsten ikke være nemmere smiley så kan det godt være jeg kommer og henter det, hvis du er hjemme en af de næste par dage smiley

- ja, du kan se på det billede her, at gassen justeres i håndtags-enden, og returen bliver justeret midt på: http://m.ebay.com/itm/231560589923?nav=SEARCH

• #10   13. maj 2015 Men et nyt kabel kan jo stadig skulle justeres

• #11   13. maj 2015 Det kan mit jo så formentligt smiley det virker bare til at længden passer, når det ligger rigtigt på rullen. Og der er sluppet i håndtaget også lige som det skal være. Men når kablet så glider ned ved siden af rullen, så er der alt for meget slup.

Så jeg ved ikke rigtig Hvordan det skulle hjælpe at stramme det.

• #12   15. maj 2015 Humm sjovt her til aften opdaget jeg lige pudserligt at mit retur kabel også er meget mere løs end det plejer smiley

Sjov det skulle ske på samme tid på min er-6 smiley

• #13   15. maj 2015 Det smitter det skidt! Men jeg tror jeg prøver at stramme det så meget jeg kan, det er bare svært at komme til, fordi strammere sidder midt på kablet. Og ellers må jeg jo prøve at skifte rullen, hvis det ikke afhjælpes det.

Hopper dit også af?

• #14   15. maj 2015 Jeg ved ikke hvad der er galt lod bare mærke til det var mere rul i rullen i aften end normalt også kunne jeg se retur kablet er meget løst.
    Lagde mærke til det på vej på arbejde her til aften så har ikke gjort mere ved det.

Kommentér på:
gaskabel-problem. Kawasaki Er6

Annonce