{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

muligivs droslet cbr600rr {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg var i mandags ude og prøve en cbr 600 rr fra 2008. Den kørte upåklageligt og ganske frisk.
Men på siden af kronrøret sidder en label, hvor der står 72kw droslet.
Ejeren kunne ikke svare på om den stadig er droslet. Hvordan regner jeg lige den ud?
Hvordan fungerer drosling på sådan en maskine?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  muligivs droslet cbr600rr
  • #1   13. maj 2015 Hvis den er droslet er man ik i tvivl. Så er den jo noget langsommere

• #2   13. maj 2015 72 kw er over 90 HK. Hvis cyklen mangler det er man ik i tvivl. Det er garanteret et gammelt klister mærker eller os sidder det der bare for sjov.

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    apr 2012

Følgere: 4 MC-er: 2 Svar: 64
    #3   13. maj 2015 På felt med dyret! så er du sikker.

• #4   13. maj 2015 Den er i følge klistermærket droslet til 72 kw effekt. Tror jeg formulerede spørgsmålet forkert.
    Den har oprindeligt, mener det er 120 hk, men i følge klistermærket droslet til ca. 100 hk.
    Men det er hos en forhandler, så det kan være jeg kan foreslå en tur på rullefelt.

• #5   13. maj 2015 Vis den har været importeret fra Tyskland kan det være derfra. Det noget med forsikringer i Tyskland skilder ved 100 hk eller sådan noget så nogen drosler dem for billigere forsikring smiley . men vil os mene man nok burde kunne mærke forskel

• #6   13. maj 2015 Det kan være RIGTIG svært at mærke forskel. Reelt kan forskellen på baghjulet være 10hk.
    Brug Google til at finde ud af hvad en drosling af den specifikke model går ud på. og tjek om dette indgreb stadig er på modellen.
    Mener det burde fremgå af reg attesten hvor mange kræfter cyklen er registreret med..

• #7   13. maj 2015 har den under 90 på hjulet er den nok stadig droslet over 105 er den helt sikkert ikke

Kommentér på:
muligivs droslet cbr600rr

Annonce