Dæk, igen, igen.. Dæk, igen, igen..
Sæsonen lakker mod enden og det er blevet tid til at overveje gummisituationen.. Nu er min "havelåge" jo af ældre dato og derfor født med 16", hvilket jo sætter sine naturlige begrænsninger udi valg af slidbane..
Jeg har de sidste 3 sæsonen kørt på Avon, hvilket jeg egentlig er OK tilfreds med, Meeeen. Det kunne jo være at der var en eller flere herinde, som har en erfaring som kan siges at være positiv med andre mærker..
Kørselsmæssigt, er den for tung til GP-race med snævre sving, men den kan godt li en hurtig start og lige strækninger..
Jeg har rodet rundt på nettet via div. links herinde fra. Og jeg vil ikke påstå at jeg er blevet klogere.. Hvordan skal jeg kunne vide om Metzler er at foretrække, frem for eks. Bridgestone.. Så derfor lad mig høre hvad I mener er et godt dæk til en gammel dame som min..
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=8878
Så får du USD gaffel OG 17" fælge...
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 286
Var mere interesseret i nogle erfaringer med andre dæk. Jeg har fundet mange, ikke made in Taiwan, dæk ude på nettet. Men hvad der lige taler for det ene frem for det andet kan ikke gennemskue.. Dæktest bliver der lavet mange af og de kan læses til stor fornøjelse. Men de bliver som oftetst lavet på nye sportsmaskiner og gerne under ekstreme forhold og ikke mindst med semi-professionelle kørere. Derfor synes jeg ikke at de giver et bredt billede for og af den almindelige hverdag og mere almindelige kører....
Men jeg må jo bare lede videre og læse noget mere
Thanks anyway
Dæk, igen, igen..