718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Konstruktive Ændringer Stel Konstruktive Ændringer Stel

Hej MG.

Har læst og læst men er stadig ikke kommet frem til noget konkret.
Derfor håber jeg i kan hjælpe.

Jeg overvejer kraftigt at skære den bagerste del mit Honda CX stel af.
Det er mig dog en gåde om det kan synes, og hvordan foregår det ved godkendelse af konstruktive ændringer? Jeg tænker jeg bør opsøge en synsmand inden vinkelsliberen startes.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konstruktive Ændringer Stel
  • #1   30. mar 2015 nu igen!!!!

her kommer så svaret fra Færdselsstyrelsen....IGEN

I et vist omfang kan Trafikstyrelsen tillade ændringer på den nævnte påboltede steldel uden dokumentation fra akkrediteret prøvningsinstitut.
    Det forudsætter, at sagen bliver forelagt Trafikstyrelsen med billeder af den påtænkte konstruktive ændring.
    Der vil i hvert tilfælde blive truffet individuel afgørelse, hvorefter der fremsendes en skrivelse til brug ved syn med konstruktive ændringer.

• #2   31. mar 2015 Man kan ikke give et entydigt svar. På nogen må du godt, på andre må du ikke.

Og på cx'eren må du nok ikke... Bliver det ellers lavet ordenligt og ser pænt ud, så vil du dog formentlig aldrig høre noget for det.

• #3   31. mar 2015 tilføjelse til 2

medmindre du selv nævner det og så giver det nok problemer

• #4   31. mar 2015 Det klør i fingrene for at skære det bagerste af mit str. Den del der oprindeligt holder bagskærmen, men venter til den er synet og så sker det helt sikkert. Satser ikke på at den skal sælges igen men den tid den sorg.

Kommentér på:
Konstruktive Ændringer Stel

Annonce