1.447 visninger
|
Oprettet:
Supermoto {{forumTopicSubject}}
Hej alle, en af mine venner og jeg har snakket om, hvorvidt man kan bruge en motocross maskine med supermoto dæk. Til at køre på vej med, i forhold til gearing, bremser osv.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 459
Det er nok værre med den påkrævede alubagskærm
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 173
En motard er gerne en del hårdere end enduro/cross udgaven.
gearingen er vel op til dit temperament.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Men en offroader eller enduro kan godt bygges om til en gademotard. Hvis gearingen ikke passer, kan man ændre på sekundær udvekslingen.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 135
KTM EXC alle kan indregistreres.
Andre mærker plejer at kunne indregistreres hvis de er født med lys.. (suzuki DRZ 400/Yamaha WR 250 osv)
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 207
Søg efter Aprilia SX 50, Derbi Senda, honda crm hm 50.
Gadedæk gør det bare lettere at køre i sving og de ryster ikke lige så meget som cross dæk gør på asphalt.
Gearingen skal være relativ høj så det er behageligt at køre med
Grunden til man har en stor bremseskive foran, er fordi man bruger forbremsen mere og i længere tid, og når skiven så er større, bliver friktionsvarmen fordelt bedre.
mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg havde heller ikke tingt mig, at skulle ud og invistere (staves) i en motorcykel lige forløbigt Jeg var bare lidt nysgerrig.
mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Dit profil billede viser meget godt ,hvordan typer der kunne finde på at gøre sådan noget, kunne se ud
Jeg kunne ALDRIG finde på, at vælte rundt ude i traffiken på en maskine der er lavet til banebrug Jeg var såmænd bare nysgerrig på, hvordan maskinen ville tage det.
Supermoto