521 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Knastkædestrammer GSR 600 Knastkædestrammer GSR 600

Hej alle! Syntes min GSR rasler lidt ved bestemte omdrejninger, min ninja gjorde det samme, og er ret sikker på det er knastkædestrammeren den er gal med, som det var på ninja'en.

Nu er ninja 250r en totalt overproduceret mc ifht. gsr 600 og det var derfor meget lettere at finde en knastkædestrammer til den, men det har ikke lykkedes mig at finde en til min GSR

Da GSR har samme motor som en GSXR 600 2004 tænkte jeg om sådan en knastkædestrammer kunne købes og plugges direkte på? eller om i ved hvor man kan finde en (direkte link) manuel/auto

mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knastkædestrammer GSR 600
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   22. feb 2015 Hvornår er der sidst kontrolleret ventiler på den, og hvilken motorolie kører den med?

Det er ikke en kendt fejl at knastkædestrammeren skulle være dårlig på dem der, og hvis den er løs, kan du jo bare pille fjederen ud og give den et skub så den klikker i næste hak.

• #2   23. feb 2015 Jeg har lige tjekket ventiler på den for et par uger siden. Troede også de stod løst men de var inden for mål.

Motorolie er 10w40 V300

Prøver at resette den som du skriver. :), Det kunne også tænkes at være Gps holder/Varmehåndtagstyringsbeslaget eller e-scottoiler holderen der rasler ved de dybere omdrejninger? Prøver lige at afmontere, og tage ned i tanktasken hvis det ikke virker.

• #3   23. feb 2015 min gsr tikker squ os grusomt ved kold opstart.. men først efter 20 sek smiley
    stopper dog når den får lidt tempartur smiley

Kommentér på:
Knastkædestrammer GSR 600

Annonce