686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

dB-killer til Mig dB-killer til Mig

Hejsa alle

Jeg ville gerne have en dB killer til mit udstødning
Eller hvis der er nogle der mener de kan lave en er jeg meget int.
Det er for at kan komme med på banedage - har ikke selv et orginal udstødning så kunne godt tænke mig en "insats"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dB-killer til Mig
  • #1   21. aug 2006 tror du skal have orginal til bane dag..... orginalen larmer mindre en sports med db killer....

• #2   21. aug 2006 Du kan evt smide stålsvampe i udstødningen, det virker på samme måde. Har en kammerat som gjorde det da han skulle til syn.

Men på banedage skal du vist have en original udstødning på.

• #3   21. aug 2006 De kan vel ikke forbyde dig at køre med uorg. udstødning, hvis den bare ikke larmer for meget.
    Det med stålsvampene, gjorde jeg også engang jeg skulle på bane med en svensk arrengør - de accepterede den IKKE, og jeg fik ikke kørt på Anderstorp. Grunden: De var bange for at den fløj ud.
    Besides, kan jeg se at du køre med carbon potte. Den bliver meget varm og begynder at smelte hvis du putter stålsvampe i - måske også hvis med en dB-killer. Nææ - ned til en hugger og køb en. Hvis din Mivv er en bolt-on kan du sikkert bruge både Kawa's og måske også Yahamas org. udstødninger. Det kommer sig sku' ikke så nøje hvilken model den er til.
    Hav en rigtig god banedag.
    CB

• #4   21. aug 2006 CB... jo det kan de forbyde for uorg. er ikke godkendt...

• #5   21. aug 2006 Hmmm ... det kan da godt være. Men jeg ville skabe mig højlydt ...

• #6   21. aug 2006 På padborg park er kravet bare at den ikke larmer end 99dB
    Og i følge lover er kravet heller ikke om den er orginal eller ej - bare at den ikke larmed mere end det den model er oplyst til. f.eks 86dB ved et eller andt omdr. tal. og 1 meter fra afgangen.

• #7   21. aug 2006 Ps. CB tak for Carbon oplysningen - det skal jeg jo så være rimlig obs på.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9
    #8   21. aug 2006 Du skal også inden du begynder at lege med andre udstødninger, være opmærksom på at det er ikke sikkert at din motor vil gå ordentligt efter montering af org. potter, idet der er støre modtryk i dem. Det resultere i at dine karburator indstillinger ikke passer, og for at få optimal virkning skal justeres til de forskellige udstødningssystemmer.
    DB killeren, kan laves blot ved at du mindsker hullet i potten, evt. ved at dreje en skive og sætte i. Har prøvet, men det ændre også meget på modtrykket.

• #9   21. aug 2006 Selvtak ... det var så lidt.

På nævnte tur til Anderstorp, var der en der der havde minsket afgangshullet (jeg kan ikke huske hvordan). Han endte med at skyde hele sin carbon Akarpovic potte af, helt nede ved samlingen til manifolien ... surt.

• #10   22. aug 2006 Tomas J -
    Det ved jeg har prøvet at låne en potte ved søren.s som passer på Mig - Men den skød som en i h... hver gang jeg gav fuld gas eller slap gassen helt - Men ville egentligt helst have en bane ckel til det men har ikke lige 25K der står extra cykel på.

Kommentér på:
dB-killer til Mig

Annonce