1.790 visninger
|
Oprettet:
BMW gearkasse renovering {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg endelig tid til at rode med boxeren! Jeg kan glæde mig over at have fundet fejlen, men må desværre også se i øjnene at gearkassen skal have en tur. Når man tømmer olien skal denne klump metal ikke med ud!
Nogen der kan anbefale en mand som gør i at renovere/reparere gearkasser til de gamle boxere? Hvor i landet er underordnet og vil sågar også kører til det tyske, hvis det kan betale sig.
Vh.
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 542
jan 2011
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 9 Emner: 21 Svar: 52
Den skifter fin ml. gear, men hopper ud af gear så snart der kommer lidt kraft på. Olien var sådan set også fin uden nogle grove partikler.. udover klumpen der!
okt 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 542
tja jeg vil nu mene at du burde kunne finde en online reperationshåndbog/manual over hvordan din gearkasse er skruet sammen. afhængig af hvor gammel din bike er, vil jeg tro det kan give lidt problemer med reservedele. men hvor der er vilje er der en vej.
Måske kan du få hjælp på et bmw værksted, måske de har en split tegning du kan få en kopi af.
jan 2011
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 9 Emner: 21 Svar: 52
Jeg har fået et par navne på nogle folk, så jeg forhører mig imorgen og krydser fingre Og selvfølgelig tak for hjælpen!
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 510
BMW gearkasse renovering