{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Gsxr 1100 91 {{forumTopicSubject}}

Hej.. For en måned siden tænkte jeg at min cykel skulle i vinterhi, men da jeg starter cyklen op går den kun på 3 cylindre. Nu har jeg så lavet vinterservice på den hvor den har fået ny olie, filter, Luftfilter og tændrør.. Men den går ikke optimalt nu, den går på alle cylindre dog? Er der vand i karburatorene? Den hakker og vil ikke tage gassen som den har gjort førhen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 1100 91
  • #1   28. okt 2014 Har du tjekket om tændingen virker ordentligt???
    Springer gnisten som den skal på den cylinder der ikke kører originalt??
    Jeg ville nok starte med at kigge på tændrøret.
    Hvis du skifter tændrøret fra den cylinder der kører dårligt over til en af dem der går som den skal, kan du jo se om du flytter problemet.
    Hvis ikke det ændrer noget så tjek om ledningerne enten er knækket eller korroderet.
    Det er nok nemmere end at skille karburatoren ad.
    Kan det tænkes at du evt. har byttet rundt på ledningerne af tændrørene og dermed fået nosset op i rækkefølgen af tændingstidspunktet????

• #2   28. okt 2014 Med mindre den har stået stille rigtigt meget længe, er der ikke vand i dine karbonader. Der er nemlig ethanol i alt benzin og det binder vandet. Lige som når man i gamle dage tilsatte karburatorsprit.

• #3   29. okt 2014 Har du prøvet at rense karburatorerne, der kan være kommet lidt skidt i smiley

Kommentér på:
Gsxr 1100 91

Annonce