Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske sidste tur
  • #1   25. okt 2014 Surt! smiley tænker selv at tage årets sidste tur i morgen - det har været den korteste sæson, ever - kun 3000km kørt

...så må jeg hellere pakke den ind i æteriske olier, adskille den, hælde ny olie og benzin på for bagefter at tappe det af, vakuumpakke den og sætte den i lufttæt beholder til marts - så den ikke ruster væk over vinteren

• #2   25. okt 2014 De har ellers lovet nogle go'e dage i næste uge .

• #3   25. okt 2014 Ja det bliver nok den sidste imorgen , men der er begyndt at komme dele der skal monteres de næste mdr. Både affjedring og bremse slanger i stål nye skiver , rack og blinklys , dæk , jo det bliver spændene at komme igang i 2015 men det er jo det samme hver efterår med at det skal lige køres en ekstra gang og når jeg kommer hjem fryser man som fanden men med et smil og et tak for denne sommet smiley

• #4   25. okt 2014 Jeg har lige fået fingrene i en gammel 125'er scooter, og har allerede tilbagelagt 1000km. Det bliver en god vinter smiley

• #5   25. okt 2014 jeg har da kørt ca. 11500 i år men synes slet ikke jeg er færdig tror også man skal have en gammel satan til at ræse på om vinteren med den vinter vi havde sidste år kan man få kørt meget

• #6   25. okt 2014 Jeg benyttede min Kawasaki D-tracker 125 sidste år. smiley Men det kræver, sgu at man får den vasket osv. specielt i tiden med salt. Min KLX skal ihverfald ikke ud i salt!

• #7   25. okt 2014 tja min blev stillet bagerest i garagen i går, regner ikke med at køre mere i år. det har været en god og lang sommer. beholder pladerne på som jeg plejer, i tilfældet man sku have lyst til en tur. men regner med at køre HI lux fra nu af.. god vinter.
    mvh hc

• #8   26. okt 2014 Enig Tom B.. Er heller ikke færdig..!
    Der var ikke mange dage med is, slud, sne på kørebanen sidste vinter... smiley
    Hurra for den globale Opvarmning.. smiley

• #9   26. okt 2014 Jeg regner med at sidste tur for iår bliver D.31 dec .... og første tur i det nye år såen 3-4/1 ... Når jeg er blevet ædrug nok igen

• #10   26. okt 2014 Jeg er blevet for magelig til vinterkørsel - kunne dog godt fristet til at købe noget seriøs (billigt) offroad og lege lidt i sneen når der igen er luft i budgettet smiley

• #11   26. okt 2014 Det er sgu noget tidligt at holde. Min VFR kommer helt sikkert ud mange gange endnu inden 1.12.

• #12   26. okt 2014 så er den lappet nu vil jeg lige køre en lille tur

• #13   26. okt 2014 TOM B....
    Blot et forslag.. hø..hø.. smiley
    tag til LAP-land i stedet denne gang, - så måske den holder luft hele vejen..

De er jo så hygiejniske deroppe..!!
    Hver gang de skal bruge en hest..
    så..
    Tager de en Ren.. smiley

aijj..(kæft mand - skrev jeg lige den 800 år gamle tørre vittighed..)
    sorry guys..!

• #14   27. okt 2014 Hey! Der er ingen grund til, at pakke kværnen væk endnu folkens. smiley http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5268898.ece

Kommentér på:
måske sidste tur

Annonce