1.220 visninger
|
Oprettet:
Scorpio Alarm {{forumTopicSubject}}
Er der forskel på en SR-i900 og en SR-i900R? Er det ikke kun at man får Perimeter sikring og Startspære med i R pakken?
Og er der en Shutdown knap på selve senderen?
Har jo set på nettet og hørt at folk bliver truet af deres motorcykler og HVIS uheldet var ude for mig på et tidspunkt var det måske smart man bare kunne lukke for den hvis han prøver at stikke af..
Spørger fordi jeg dag for dag bliver mere og mere nervøs over man konstant ser og hører de bliver stjålet i mit område
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 113
jun 2012
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 156
Den sad på da jeg købte den, så det er begrænset hvor meget jeg har rodet med det. Der er startspærrer og perimeteralarm i SR-i900R, men hvad der ellers er af ekstra ting er jeg ikke klar over.
Jeg er ret sikker på at der ikke er en shutdown knap i alarmen, desværre. Til gengæld kan du med fordel montere en murstens-holder på motorcyklen.
1. Den er let tilgængelig under kørsel og en-håndsbetjent.
2. Den løber aldrig tør for strøm.
Derudover tror jeg også den er ret effektiv hvis man gerne vil i kontakt med bilister som er mere optaget af deres mobiltelefon, end at køre bil.
Spøg til side
Perimeter sikringen er ligeglad med mc garage og ud over at den kan justeres på følsomhed så har man også muligheden for at slå den fra
Der findes bedre og mere effektive alarmer på markedet, men jeg har været glad for min indtil videre
Har du overvejet at finde en med indbygget GPS-sporing?
jan 2010
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 40
Ignition disable feature allows the user to remotely cut off the engine in case of hijack
jun 2012
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 113
jan 2010
jun 2012
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
jan 2010