{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.448 visninger | Oprettet:

Cafe- Lave nyt ledningsnet. Lidt forsk. Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Skal have lavet et nyt net til min gsx400 cafe racer. Og det skal være så simpelt som muligt.
Jeg har selv tegnet hvad der skal være, men vil gerne have samlet det endnu mere hvis det er muligt.
Savner en person der kan give nogle gode råd og forklare lidt om den bedste måde at udføre det på.
Jeg vedhæfter et par billeder så der ikke er tvivl om hvad det drejer sig om.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cafe- Lave nyt ledningsnet. Lidt forsk. Spørgsmål
  • #1   25. sep 2014 Haynes

profilbillede
  • #2   25. sep 2014 Ensretter, tænding, CDI?

profilbillede
  • #3   26. sep 2014 Umiddelbart ser det ikke helt forkert ud

Det kan være en fordel at ligge det hele op på et bord/plade som det skal sidde på maskinen .. Nemmere overblik

• #4   26. sep 2014 Som Paul skriver er noget af det vigtigste at få overblikket før man går i gang.
    Jeg plejer at montere de forskellige stumper hvor jeg vil have dem, d.v.s. lygter, kontaktakter, instrumenter, CDI, Ensretter og hvad der ellers er. Derefter finder jeg ud af hvorledes jeg ønsker ledningerne skal føres.
    Det ville også være en god ide hvis du rentegnede dit diagram så det er lidt nemmer at følge de forskellige forbindelser, jeg plejer at bruge det originale diagram som udgangspunkt, har vedhæftet det sidste jeg har lavet til min Ducati 998S banejern.

profilbillede
  • #5   26. sep 2014 ser ud til at være rigtigt og ja monter alle kontakter og relæer osv hvor de skal sidde og så ellers bare tænke sig om og begynd ligeså stille og saml det fra en ende af

fint aftens hygge projekt der hjemme i garagen

men fjern de samlemuffer og køb nogle gode kabelsko og smeltesamler i stedet og en god tang til at klemme dem med hvis du ikk har det gør det meget nemmere og sjovere

og sørg for kablerne er tykke nok og stel kan kun blive for tynd næsten

• #7   26. sep 2014 Tak for svarene! Jeg er så småt startet idag. Samlemufferne ryger helt væk! Det er noget værre noget med dem.
    Og der blive brugt skrympeflex til samlingerne og synes selv det går okay smiley
    Og tak for den hjemmeside! Den er guld hver.

Selvom jeg grubler lidt over om jeg kan skrotte CDI'en?
    Det er lige det jeg står med lige nu.

Kommentér på:
Cafe- Lave nyt ledningsnet. Lidt forsk. Spørgsmål

Annonce