1.950 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Baglys blinker når jeg bruger blink lys? Ang syn ! Baglys blinker når jeg bruger blink lys? Ang syn !

Hey igen MCGalleri.

Jeg har fået købt mig en Yamaha R6 som jeg er super glad for og den skal jeg have synet da det er 3 år siden sidst.

MEN når jeg bruger blink lyset til begge sider så blinker mit baglys også, bare modsat for blinklyset, så baglyset blinker ligesom blinklyset, som om det var et disko lys..

Kan den synes med det? eller er det en overgang jeg skal have kig på inden ?

Mvh Stefan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baglys blinker når jeg bruger blink lys? Ang syn !
  • #1   24. aug 2014 Hvis det er meget lysstyrken falder ved jeg sku ikke om de bliver på tværs, har du prøvet at give den lidt omdrejninger imens?
    Det kunne også tyde på manglende stelforbindelse..

• #2   24. aug 2014 Kan sku ikke lige huske hvor meget, kan bare huske den blinkede,, (I Tomgang)
    Har ikke prøvet med omdrejninger, men kan da lige prøve og filme det imens.

• #3   24. aug 2014 Dårlig stel/minus

• #4   24. aug 2014 Hvor finder jeg den dårlige forbindelse henne?

Er der flere steder den får stel fra ?

• #5   24. aug 2014 Ved godt det er lidt sjusk på sådan en fin maskine, men man kan jo altid til nød, klippe stellet fra lygten/fjerne lidt isolering og lodde oveni. Derefter lodde en kabelsko på, krympeflex udover også finde et sted der enten allerede har en god stel eller lave en selv smiley

• #6   24. aug 2014 NEJ, ved godt i kalder det stel, men det er sgu en minus!

Og man lodder ikke i vibrerende lavvoltsinstallationer, det er kun mekanikere, harleyfolk og andre fuskere der gør det, sammel dem i stikkende eller med pressmuffer

Så find det dårlige stik eller den knækkede ledning

• #7   24. aug 2014 Okay, Må jeg have kigget på . smiley

• #8   24. aug 2014 Lige den der med at lodde er der delte meninger om, det er rart at have stik når noget skal afmonteres, eksempelvis en kåbe med blinklys i - Men er det er gammelt hærget ledningsnet hvor stikkene har fået fugt og irret væk, er der kun en god løsning i min verden, lodning, siliconefedt eller olie og krympflex til sidst.
    Så har man ikke det problem mere, desuden har jeg aldrig set en lodning være knækket på grund af vibrationer..

• #10   24. aug 2014 Eller skal den gøre det for at gøre mere opmærksom på at man blinker?

• #11   24. aug 2014 Den skal lyse konstant med baglyset..

• #12   24. aug 2014 Eller skal den gøre det?

• #13   24. aug 2014 Ahh.. hvorfor kan jeg ikke uploade den film direkte fra mobilen?

• #14   24. aug 2014 Ahh.. hvorfor kan jeg ikke uploade den film direkte fra mobilen?

• #15   24. aug 2014 Ah,, jeg kan åbenbart ikke uploade film her på MC galleri som jeg har optaget med min Samsung Galaxy s4 mini. ?

Hverken direkte fra mobilen, og heller ikke når jeg lægger filmen over på min computer?

Men filmen viser bare at baglygten og blinklyset skiftes til at blinke..
    På en måde kunne jeg tro at det er sådan fra fabrikken for at gøre mere opmærksom på at man blinker, så det ikke kun er sideblink der blinker`?
    Hvis i kan følge mig?

• #16   24. aug 2014 # 6 Hvis lodningen bliver lavet ordentligt og der bliver sat et stykke krympeflex/kabelsko med lim i udover lodningen vil det aldrig på grund af rystelser gå i stykker. Og man må jo mene en mekaniker ville have styr på den slags...Et stik ville gøre det samme. Det er pænere men ikke mere effektivt.
    Og det vil til hver en tid være bedre end en pressmuffe? Det er da det mest ustabile klunterløsning der findes...

Jeg tror ikke på at lygten skal blinke med lyset, det ville i hvert fald være første gang jeg har set noget lignende smiley

• #17   25. aug 2014 Spurgte lige en MC mekaniker:
    det er nok stelforbindlsen til baglygten! tjek stik samt om der i forbindelse med ledinigsnettet bag. er der en stelforbindelse boltet på? som trænger til evt. rengøring eller efter spænning? kan også være der er overgang i det oppe ved fatningen ved pæren.

Kommentér på:
Baglys blinker når jeg bruger blink lys? Ang syn !

Annonce