{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Honda CBR1000RR Tilbagerykker sæt. {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.

Jeg har fundet en rigtig rar gut som gerne vil købe min Fireblade.
Han skal bruge den til race som jeg har gjort tidligere.

Da jeg blev syg for 6 år siden solgte jeg ud af det race grej jeg havde på den. Så Bladen har jeg beholdt i håb om bedring. Jeg er imidlertidigt blevet så syg at jeg indtager den maksimale dosis morfin man må indtage, og de kloge sir det bare bliver værre som tiden går. Og jeg inden for 3 - 4 år havner i en rullestol resten af livet. Deraf kommer jeg aldrig på en bane igen desværre, og så kunne jeg lige så godt finde en ny gut der gad tage over. Så nyd jeres førerlighed rødder og rødinder, det kan hurtigt tage en kedelig uforudset drejning.

Jeg solgte blandt andet mine PP Tuning fodhvilere med reverse shift til en kammerart dengang.
Gutten som gerne vil købe min MC vil gerne have nogle lign fodhvilere på, og vi har lavet en aftale om at jeg smider et tilbagerykker sæt, samt race dæk på den inden han overtager. Og sætter den helt op til race som jeg selv har kørt på den.

Jeg søger derfor et tilbagerykker sæt til en 04 - 07 SC57 fireblade, og håbede at nogen herinde måske kender een der har et sæt liggende, det er alfa omega de kan bruges som reverse shift. Jeg skal betale dem af den pris jeg har fået for min MC, så jeg håbede på at finde nogle brugte eller lign.

På forhånd tak, og 1000 tak for jeres hjælp.
Ha en dejlig Sommer.

Jeg ved godt at jeg kunne oprette en købes annonce på marked, men tænker jeg når længere ud ved at lave denne lille forespørgsel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR1000RR Tilbagerykker sæt.
  • #1   4. aug 2014 Hej Henrik.

    Kan desværre ikke hjælpe dig med PP fodhvilere, medmindre du kan bruge et brugt sæt fra en R6 10'.

    Jeg ville bare ønske dig god bedring, og god vind fremover, fordi jeg kan huske dig fra tidligere RPM arrangementer på anderstorp.... Var du ikke masterkører ?

    Håber det går den modsatte vej med dig, så du kommer ud og køre igen.

    Mvh Lasse #67


  • #2   4. aug 2014 Hej Lasse.

    1000 tak, jo det var nogle af de bedste dage i mit liv. Jeg kørte Master med Daniel og Bo, super skønne tider. Desværre er løbet kørt hvad den slags angår smiley

    Tak for dit svar ven smiley
    Og ha det godt.


  • #3   4. aug 2014 Vil gerne takke jer der kiggede min søgning.
    En af de gamle race rødder har reddet dagen, og har et sæt jeg måtte få. Ubeskrivelig flot gæstus ;0).

    Ha det godt.


  • #4   5. aug 2014 smiley jeg føler med dig, det betyder nok intet i den her sammenhæng, men respekt for at du deler dine følelser.

  • #5   5. aug 2014 Danmoto rearset på eBay koster omkring 1000kr, og er fin kvalitet:)

    Håber det bedste for dig!!!
    Husk og hold hovedet højt


  • #6   5. aug 2014 Hej rødder.

    Der er ikke noget hemmeligt vedr min sygdom, og har ikke problemer med at fortælle om den. Gør det gerne da vi alle tror jeg tager utrolig mange ting for givet.

    Men kan blive taget med bukserne totalt nede, og efterfølgende ærge sig helt vildt over man ikke nød nogle oplevelser mere, eller værdsætte sin krop og førelighed.

    Når jeg beretter håber jeg det giver grundlag for reflektion hos andre, jeg HAR jo været der, hygget mig med race, det gik rigtig godt, og nyder da ofte de minder jeg har fra dengang. Det er da den slags, samt verdens dejligste hustru og unger der tvinger een til at have en positiv indstilling.

    For negativ holdning spreder sig som ringe i vandet, og smitter af på ens familie. Og de er grundpillerne i ens sygdomsforløb, vælter de kan følgerne blive endnu værre. Samt, vi lever een gang, så man må nyde de dage man får her efter bedste evne, og sætte pris på venskaber og mennesker der betyder noget for een. Jeg er blevet meget bedre til at sige min helt ærlige mening, og fortælle venner og bekendte at jeg holder af deres selskab, det syns jeg er vigtigt nu. Samt dage hvor jeg kan gå er alle gode dage, for de dage jeg ikke kan er alle noget lort :-).

    Men tak endnu engang, skal ned i aften og hente det sæt jeg har fået så tråden er jo blevet lidt overflødig.

    Ha det godt og pas på jer selv, og prøv at glæde jer ved de ting i kan, det lyder sååå kliche aktigt, men det kan sq hurtigt tage en rigtig kedelig drejning.

    Mvh
    Henrik


Kommentér på:
Honda CBR1000RR Tilbagerykker sæt.

Annonce