{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventiler
  • #1   29. jul 2014 bare du sørger of ikke at slibe på den trædeflade hvor den skal lukke tæt ved sædet, så kan du godt bruge en roterene stålbørste .. . stamen må du heller ikke slibe på ..:-)

  • #3   29. jul 2014 Ham gutten brugte også en boremaskine. Han trak en gummislanger over ventilen og satte det i boremaskinen. Mens ventilhovedet så snorrede rundt, satte han det mod en roterende stålbørste. Det tog ca. 10 sekunder pr ventil.

  • #4   29. jul 2014 Ham gutten brugte også en boremaskine. Han trak en gummislanger over ventilen og satte det i boremaskinen. Mens ventilhovedet så snorrede rundt, satte han det mod en roterende stålbørste. Det tog ca. 10 sekunder pr ventil.

  • #6   29. jul 2014 Ham gutten brugte også en boremaskine. Han trak en gummislanger over ventilen og satte det i boremaskinen. Mens ventilhovedet så snorrede rundt, satte han det mod en roterende stålbørste. Det tog ca. 10 sekunder pr ventil.

  • #7   29. jul 2014 He ja Henrik. Det bliver jeg nødt til. Der kan hurtigt på måneder imellem jeg lige har tid til at komme videre og så har jeg glemt hvor jeg lige gjorde af dimserne eller hvor de skulle sidde. : ) mobilen er også fyldt med billeder for hukommelsens skyld.

  • #9   30. jul 2014 du kan også søge på youtube under porting eller flowing topend, eller noget I den stil .. der er mange fede fif´s til den slags, når man skal "hygge " lidt om sin motor

  • #10   30. jul 2014 Ja det er hondaen. Og takker for indput. Jeg prøver lige så forsigtigt.

  • #12   30. jul 2014 Keeping the valves moving whilst cleaning is a good idea, the stems are easily damaged, so put some protection on them if you are going to hold them that way. Even ordinary solvents such as white spirit are very useful for getting the crud off and mean that you can be very gentel whilst cleaning.

    Best

    Tim


Kommentér på:
Ventiler

Annonce