1.488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Farvekoder på gamle Suzuki GS750 Farvekoder på gamle Suzuki GS750

Hejsa.... Jeg er er ejer af 2 stk GS750´ere årg 77 og 78. Jeg mangler en farvekode til den en af dem da den skal ha en omlakering efter at ha stået i knap 5år og desværre ikke er blevet konserveret inden da... Den skal være original, så det ville være rart hvis nogen har kendskab til de originale farvekoder eller evt om jeg kan se det ud fra mc´en stel.nr eller andet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvekoder på gamle Suzuki GS750
  • #1   28. jul 2014 Mener du kan finde dem på cmsnl.com, prøv at slå din model op smiley

• #2   28. jul 2014 Meget nyttig hjemmeside bare ik lige hvad angår farvekoder på mine gs´ere desværre... smiley

Tak for hjælpen alligevel, den kan bruges til mange andre ting den hjemmeside smiley

• #3   28. jul 2014 sad lige og søgte lidt på dit problem , prøv at se på ( rs motobike paint colours ) måske kan du finde noget der, kan da se de har søgemuligheder på de ældre mc smiley

• #5   28. jul 2014 www.kz900.com har mange dele til de ældre Suzuki bla. decals/stafferinger emblemer skriv Suzuki i deres søgefelt foroven så dukker der en masse ting frem til dem:)

• #6   28. jul 2014 det skal prøves..... jeg har fundet forskellige farvekort... men ved ik lige hvordan jeg kan se på mc´en hvilken farve den skal ha.... min den ene er en rød metal agtig, med orange på toppen af tanken.... men hvor står farvekoderne smiley

• #7   28. jul 2014 de fleste autolakere har en farvelæser de kan holde på lakken og aflæse farvekode/finde frem til en farvekode der kan blandes i de nye lakker man bruger i dag , måske en bedre ide smiley

• #8   28. jul 2014 det har jeg prøvet men den kommer ik til at passe helt.... den røde kunne han måske hvis han var heldig, men den orange kunne han ik ramme.... og skulle gerne ha den så original som muligt

• #9   28. jul 2014 Hej kim kik motorradlak.de de blander lak til gamle mcere ved dog ikke med suzuki
    du mangler ikke et par stykker gs 750 mere?
    jeg har 2 adskilte danske cykler og lidt nye dele-jeg tager dem ud til foto en af dagene for at se om jeg kan komme af med dem.
    mkh kk

• #10   29. jul 2014 flere mc´er har jeg ikke brug for smiley har 2 gs´ere og 2 gsxf´ere allerede så det må være nok ( 3 af dem med danske papirer 2 af dem nysynet ) men jeg vil gerne se hvad du har af dele ihvertfald... og også gerne se gs´erne kunne jo være jeg kendte nogen som kunne bruge dem smiley
    hvor er du fra i det østjyske Karl ???

Kommentér på:
Farvekoder på gamle Suzuki GS750

Annonce