643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

honda mtx 125 reed ventil honda mtx 125 reed ventil

hej jeg har en honda mtx 125 fra 1985 som jeg har haft gang i og derefter skildt koblingen af og nu vil den ikke starte

så undrede det mig lidt med det reed ventil hva er det til og hvordan virker det sådan og hva med olieblander kan man bare koble den helt fra ved snekkedrevet

på forhånd tak og håber der er en flink honda mand der vil hjælpe en mekaniker lærling lidt her

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda mtx 125 reed ventil
  • ATC 90
    ATC 90 Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 12
    #1   17. jul 2014 Reedventiler, sidder på 2 takts motorer med indsugning direkte i krumtaphuset. Den sørger for, når stemplet er nedadgående, at luft/benzin blandingen ikke suser tilbage i karburatoren, men sendes igennem skyllekanalerne til forbrændingskammeret. Reedventilen skal være så tæt som muligt for at få maksimal effekt ud af motoren. Olieblanderen kan du godt deaktivere, så skal du jo så bare selv blande olie i benzinen. smiley

• #2   18. jul 2014 så reed ventilen kan ikke være skyld i at den ikke vil starte nu efter jeg har afmonteret oliepumpen og haft adskildt koblingen

• ATC 90
    ATC 90 Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 12
    #3   18. jul 2014 Nej, medmindre du har haft rodet med den, så går sådan en ikke i stykker af sig selv smiley

• #4   18. jul 2014 okay må prøve og undersøge den lidt imorgen hva der er galt

Kommentér på:
honda mtx 125 reed ventil

Annonce