{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

CBR 600 F2 - bedste dæk til vinter/regn {{forumTopicSubject}}

Hvilket dæk er bedst. Kører pt på pilot road 2 og overvejer om pilot road 4 er et bedre valg eller om jeg skal kigge efter et 3. dæk.

Kørsel er mest ligeud - jeg er ikke så svingosen mere og skal bruge cyklen som pendler igennem vinteren - så det skal være dæk der bider i koldt og vådt vejr.

Takker på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR 600 F2 - bedste dæk til vinter/regn
  • #1   10. jul 2014 Man kommer ihvertfald ikke uden om at Road 4 netop er et super dæk til regn. Var du bare tæt på tilfreds med Road 2 så vil du blive SÅ meget mere tilfreds med Road 4

• #2   10. jul 2014 Det var da synd at køre sådan en fin maskine på salt sjap frost pis og lorte veje smiley køb dog en eller anden offroader men noget knold dæk på.

• #3   10. jul 2014 Tak for svaret Chris smiley Jeg har kørt med både 2 og 3. Fik at vide at 2´eren var bedst egnet til sportscykel, hvorfor de kom på gixeren.
    Jeg har ikke oplevet tab af vejgreb udover en tabt gang majsaffald og kører i al slags vejr (undtagen sne/is).

Martin - Det er slut med kørsel når der ligger sne/is på vejen. Men indtil da, så kører jeg. Gjorde det samme på gixeren - der var heller ikke mange andre at hilse på, når vi røg under +10 og det forstår jeg godt, for det bliver koldt og til tider træls. Men jeg elsker at kører og vådt træls fører har også sin charme.

mht. salt - så plejer den at få et drøn med højtryksrenseren.

Vi snakker om en cykel til 25 kilo og ikke en spritny smiley

• #4   10. jul 2014 Jeg ville nok ikke gå så langt at sige at 2èren er bedst egnet til sportscykler. Der ville jeg nok vælger pilot power frem for pilot road. Men road kan da snildt bruges ja.
    Uanset hvad så skal man jo gøre op med sig selv hvad mcèn skal bruges til og så købe de dæk der bedst dækker DET behov.

• #5   10. jul 2014 Prøv at kig lidt i de engelske forums, der er en del helårs kører derovre og de må da have nogle gode input om hvad der kan bruges..... Fedt du kører hele året, det er der sgu noget han over smiley kan desværre ikke selv længere, lidt for meget gigt i hænder og fødder efterhånden.....

• #6   10. jul 2014 Ok, så bare hold høltryksrenseren væk fra kæden, lejer og ledninger smiley og kør forsigtig smiley

Kommentér på:
CBR 600 F2 - bedste dæk til vinter/regn

Annonce