Eletronisk styrning på kawasaki VN 900 Eletronisk styrning på kawasaki VN 900
Har skifte til en VN 900 fra 08.
Den har jeg så sat et sæt nye Vance & Hines udstødninger på.
dermed skal jeg ha monteret en styrings boks, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe.
Vance & Hines anbefaler deres egen Fuelpak, Men virker den ligeså godt som en powercomander pc3 eller powercomander V ?
Fuelpak virker til at være nem at montere, da mc`en ikke skal køres ind på et rullefelt, i forhold til en powercomander.
Hvad har I af erfaringer med Fuelpak, fremfor en powercomander ?
Og hvor kan det evt. købes her i DK til hurtig levering, fremfor at skulle bestille det i England eller Tyskland.
Brugt kunne evt. godt have interesse hvis der er en der ligger inde med en.
Mvh. Michael
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 8 Emner: 11 Svar: 276
Nu spurte jeg om erfaringer vedrørende Fuelpak i forhold til en powercomander, er udmærket klar over den skal på rullefelt med en powercomander monteret.
Dette skulle ikke være nødvendigt med en Fuelpak, da der skal indtastes nogen koder på den.
http://fuelpakfi.com/
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
rent prismesse ligge den jo ret tæt på en PC, den kan du også "bare" smide et tilfældig map i. Det er jo i bund og grund hvad Fuelpak gør. Forskelden er bare du kan få lavet en custom map til PC'en. Når du finder ud af det ikke virker...
Eller kan man jo bare sætte den på rullefelt og teste de 10.000 maps de påstår de har.
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Du spørger om noget, som egentligt giver sig selv..
Du ændrer på din maskines opsætning, og den ene producent lover de kan give dig en magisk elektronik boks, der fikser det helt af sig selv..
Den anden er ærlig, og siger at boksen, giver dig MULIGHED for at ændre på mængden af benzin din mc får.. men at det kræver en erfaren rullefelt´s operatør for at få det bedste resultat, det er et håndværk.
Hvis du nu tænker dig rigtigt godt om, hvem virker så mest seriøs?
Når Glenn så påpeger det åbenlyse, så tænk dig nu lidt om før du håner ham, du kommer til at fremstå, DUM....
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
En maskine, vor motorgang og kultur, har haft SÅ SÅ lidt betydning da de designede den.
Og da de råberør du har købt blev designet, var det garanteret ikke med performance for øje.. så mit bud, er at den kører ligeså godt (elendigt) uden modifikationer.. på med udstødningen, og så larmer den som bare fanden...
og det var vel i bund og grund det du ønskede... Havde du ville have en lækker motorgang og køredynamik havde du nok valgt noget HELT andet
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 60
Jeg har selv TFI fra dobeck performance og den er nem. Den kan ikke så meget som PC en kan men arbejder sammen med org. boksen( forlænger dyse åbningstiden + akselerationspumpe fuktion).
dec 2007
Jeg er sku ked af at måtte sige det, TFI kan INTET..
maj 2007
dec 2007
maj 2007
Eletronisk styrning på kawasaki VN 900