683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Dysestørrelse honda cm400 Dysestørrelse honda cm400

Hej folkens.
Nogle af jer kloge hoveder som kender standard dyse størrelse på en honda CM400 fra 1982?
Sagen er den at jeg har købt mig sådan en gammel dame. Tidligere ejer har sat KN filtre på, fjernet mellempotte og monteret potter med fri udblæsning på. Samtidig har han prøvet at dyse kaburatorerne op, men har ikke ramt helt rigtigt.
Han er ret sikker på at dyserne er en tand for store og jeg er tilbøjelig til at give ham ret.
Den trækker fint i lave omdrejninger men når den rammer omkring 5000-6000 snurringer så begynder den at hakke og tabe omdrejninger. Jeg kan godt få den til at fortsætte op i registret ved at skiftevis slække en smule på gassen og give gas.

Nu skal det selvfølgelig laves og jeg ville høre om nogle evt kender standard størrelsen på dyserne.
-Så har jeg et udgangspunkt.

Jeg ved godt at det ville være optimalt at få en professionel til at kigge på det, men vil gerne selv lære lidt og lige give det et forsøg inden.

Hvis der skulle være en kyndig i Østjylland så giver jeg også gerne lidt moneter i bytte for vejledning.

Håber nogen kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Trappe støvsugning + trappevask 600 kr.
  • Bortkørsel af haveaffald - sten, fliser iblandet lidt grus/jord 1.750 kr.
  • træbeskæring gerne af Lars 2.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dysestørrelse honda cm400
Kommentér på:
Dysestørrelse honda cm400

Annonce