{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

christoffer i
christoffer i
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til Honda GX500. Den går ud... {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er den lykkelige ejer af en gx500 fra 1978. Igår kørte jeg en tur, og efter en times kørsel, så begyndte den at sætte ud/hakke og mistede MEGET trækkræft. Det virkede næsten som om den kun gik på en cylinder... Så holdte jeg ind til siden, og ventede i 15 minutter, og så kørte den perfekt der fra igen, lige indtil den så gjorde det igen efter 5 km. Så ventede jeg igen 15 minutter, og kunne så køre hjem. (Den gjorde det tredje gang 500 før jeg var hjemme, så jeg trak den i mål)...

Hvad i alverden kan det være????

Det skal siges at jeg har set en ny tank på, som der måske har været noget snavs i, som så har stoppet karburatoren... Men der er ikke det store at se i benzinfilteret, og den startede jo fint efter 15 minutter?

Kan den være blevet for varm?

Hjælp???!

Tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Honda GX500. Den går ud...
  • #1   21. jun 2014 tjek lige om den får benzin nok, det kunne godt lyde som om den ikke kan følge med til at komme med det, Klemt slange eller knæk på Evt. stoppet filter, udluftning i tanken er stoppet så laver den undertryk efter lidt tid, prøv med tank dækslet løs

• #3   22. jun 2014 Tak for svar til jer begge! Ja det er en cx500, ved ikke lige hvad jeg har tænkt på der..., beklager. Men hvis det er min stator der er stået af, så burde jo være konstant...

Kommentér på:
Hjælp til Honda GX500. Den går ud...

Annonce