711 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Honda VT 600 Choker Honda VT 600 Choker

Jeg har to spørgsmål ang. chokeren på min VT 600.

1. For at benytte chokeren på min MC, må jeg 9 ud af 10 gange stå og holde pinden i udtrækket position, idet den selv "suges ind" til hvor chokeren ikke længere er slået til. Hvorfor gør den det og er det noget man kan rette? Selvsagt er det irriterende ikke at kunne gå fra cyklen når den er kold, men det er jo også besværligt at køre med chokeren trukket de første par minutter af køreturen...

2. MC'en siger en skærende lyd, samtidig med at den går op i omdrejninger, når jeg endelig trækker ud i chokeren. Er lyden noget jeg skal være bekymret for?...
Link til tomgang med choker på min MC: http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse_mc/11704-honda_vt_600_choker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VT 600 Choker
  • #1   14. jun 2014 Jeg har en VT 800. Jeg bruger aldrig chokeren da den starter fint uden. Har du prøvet det ?

• #2   14. jun 2014 Så skal jeg bare have stillet lidt op på tomgangsskruen, og det vil jeg helst ikke smiley
    Desuden troede jeg egentlig også, at det var decideret godt for motoren at få en lidt federe blanding så længe den er kold; og at chokeren altså ikke -kun- er til at holde motoren fra at gå ud?

Kommentér på:
Honda VT 600 Choker

Annonce