{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

TrumPeter
TrumPeter
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 31

Startproblemer med Virago 1000. {{forumTopicSubject}}

Min gamle far har en Virago XV 1000 Gold (US model) stående, som jeg måske godt kunne være interesseret i at hjælpe ham af med. Eller rettere, jeg vil selv ud og køre på den smiley Den har stået bagerst i skuret et par år og ageret redskabs stativ... Så nu skal der ske noget!

Der er dog et problem... den kan ikke starte! smiley

For en 4-5 år siden var han ude og trille en stille tur på den, en dejlig varm sommerdag... og så går den uden! Ingen forvarsler, den dør bare.

Siden da har vi ikke rigtig kunne få liv i den. Vi kan få den startet i et par sekunder, og så går den ud igen. Bruger vi motorstarter (spray) kan vi holde den kørende lidt længere, men den dør igen uanset hvor meget spray den får.

Han har fået karburatorene renset med ultralydsbad. Han har købt nye membraner og studser, som også er monteret, nye tændrør osv. Intet har hjulpet og stadig samme problem. han er selv gået død i projektet, og den har stået stille længe.

Hvad kan der være galt? Det nemme gæt ville jo være at sige, at den ikke får benzin, men umiddelbart er hele brændstof systemet gået igennem uden fejl, og den kan jo heller ikke holde sig igang på motorstart?

Han har en enkelt gang før oplevet at den er gået ud, men han kunne så starte den igen efter 5min og køre videre uden problemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblemer med Virago 1000.
  • #1   30. maj 2014 Hvis i er sikre på der er gnist og det derfor er et problem med benzinen kunne det så tænkes at kaburatorene ikke bliver fyldt? Altså er der ordenligt flow fra benzinhanen, og har denne en prime (PRI) funktion?
    Prøv at tørne den nogle gange på starteren og tag et tændrør ud, så kan i hurtigt se om det er mangel på benzin eller gnist..

Kommentér på:
Startproblemer med Virago 1000.

Annonce