{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led lys - Intet batteri
  • #1   20. maj 2014 Er der generator på cyklen?

Du blir nød til at have en form for regulator / ensretter.. Sætter du dioder direkte derefter, skal du have en modstand i serie med. Køber du færdige LED lys, så har de indbygget modstande og er "klar" til 12v.

• #2   20. maj 2014 Skal det forståes sådan at hvis jeg køber færdige led lys så kan den godt eller skal jeg have en generator på uanset hvad ? Der er jo alm pære lygter på cyklen nu som så kun kan tændes så cyklen er startet.

• #3   20. maj 2014 Du bliver nød til at forklare denne sætning mere, for jeg forstår den ikke smiley

Der er jo alm pære lygter på cyklen nu som så kun kan tændes så cyklen er startet.

• #4   20. maj 2014 Ud fra det du skriver så burde du bare kunne sætte nogle dioder bagpå og så ville de tænde når maskinen er tændt. Dioderne skal selvfølgelige have en formodstand som er passende (eller elektronisk regulering, men det udelukkes da det koster og ikke har nogen betydning i dette tilfælde), men ellers burde der ikke være noget problem.

Hvis du finder et sæt diodelygter til 12V burde de fungere og have en modstand monteret.

Kommentér på:
Led lys - Intet batteri

Annonce