{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samtaleanlæg?
  • #1   18. maj 2014 jeg har et super godt nyt sæt der aldrig har været monteret i bluethuch , den er incl orginal enbalage , hvi du dender mig dit mobil nr sender jeg dig et billed og en pris i morgen formiddag , mvh johnny

• #2   18. maj 2014 det gør jeg lige i pb..
    Hvad hedder sættet?

• #3   18. maj 2014 jeg kan ikke lige huske det pt men der er et af de gode sæt til eftermontering , jeg fik det aldrig i brug på min goldwing da konen pluslig ikke ville med mere og så bliver det jo lidt trals at snakke med sig selv smiley mvh johnny

• #4   18. maj 2014 Hej Brian,

Jeg købte et sæt som hedder Bt Intercom Headset her på mcg. Dog skal der siges, hvis nogen ringer til dig imens kørsel, glem det. Men navigation stemme og mp3 spiller, har ikke prøvet mellem 2 mc'er hvordan det er, men billigt var det 450 DKK for 1 sæt. Men personligt efter prøvet dette, vil jeg spare lidt og købe noget man ved funger. Købte jo kun dette da man nogen gange kan blive overrasket når man køber billigere.

• #5   18. maj 2014 Det bliver nok noget Cardo eller interphone... Så må spare lidt op...

• #6   18. maj 2014 Tror jeg vil prøve Interphone eller købe den nye Sc3 og deres intercom, dog dyrt, men skal lige prøve hjelmen først. Den hjelm jeg købte sidste år, scorpion exo 900 Air, den er alt for meget støj når jeg køre på motorvejen.

Kommentér på:
Samtaleanlæg?

Annonce