630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

gpz køreujevnt gpz køreujevnt

hej har købt en kawa gpz 750 fra 86 den har stået stille i ca 9 år og har fået den lavet lidt i stand og fået synet den men den køre ujevnt ligesom som den hugger lidt i det og ind imellem er den længe om at slippe gassen igen.jeg havde kaburatorene skilt at og der var sådan en feddet gul fedet hinde inden i tror det var fordampet gammelt benzin og vaskede det af og syntes også den virkede fint på det tidspungt havde den kun startede og tog gassen fint og gassede ned med det samme.men nu efter jeg har kørt på den lidt er det blevet være med at slippe gassen og det ikke kablet eller vippetøjet for det bevæger sig fint. kan mærke den holder igen når man køre og giver den gas kan mærke den køre ujevnt og bruger meget benzin og kan mære at den ligesom ved at komme rigtig i små ryk men gør det ikke og nogen gange bliver den oppe i 2-3000 omd/min og andre gange falder en ned til 500 og så snakker den meget i knast kæden nogen der ved hvad jeg skal gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gpz køreujevnt
  • #1   16. maj 2014 jeg ville starte med at tjekke for falsk luft,

fx ved at spry diselstart på gummi mufferne når den holder i tomgang, hvis den ændre omd så er de i stykker og den får falsk luft .

mvh

• #2   17. maj 2014 Har samme problem på min Z750 nøjagtig som du snakker om, de har jo CV karb på og jeg tror det er spjældet der ikke rigtigt kommer hurtigt nok ned, oprindelig havde min da jeg fik den sportsfiltere på det duede ikke så fik nogle fine K&N filtere sat på men det hjalp ikke. droppede dem fordi jeg fik og vide der var for meget forstyrende luft omkring filteret og spjældene ikke kunne finde ud af det. Fandt en rigtig luftfilter kasse til den, gummi muffer mellem karb og filterkassen, og et nyt filter, havde forinden også haft karb skilt ad og renset dem, og så indstillet igen, men syntes stadig jeg har problemer med den ikke vil ligge gassen, og jeg ikke rigtigt kan stile den i tomgang hvis jeg skruer den lidt op fordi den står for lavt vil den slet ikke komme ned i omdr for den bliver løsnet helt igen skruen, overvejer seriøst og skifte karb ud til fladspjælds for og få den til og køre ordentlig..

• #3   17. maj 2014 Havde selv samme problem, og der var blevet monteret alt for store dyser på den.
    Så en omdysning og udskift af 1 gummimuffe samt nye tændrør, så kører den perfekt igen.

• #5   26. maj 2014 så har jeg haft skilt karb ad og der var skidt i den ene dysse sat nye tændrør og tændspoler og hætter og nye manifolde så kom der liv i den køre fint på alle cylender nu gasser fint op og ned men en gang imellem går den op i tomgang men har kun kørt et par prøveture på den så håber det hjælper at få kørte en længer tur på den nu har jeg også fået synet den og plade på den er der nogen der ved hvor omdrejnings tælleren sidder på for den lever lidt sit egen liv nogen gange tror jeg den viser rigtigt men andre gange er den helt gal på den

• #6   7. jun 2014 så fik jeg løst problemet med tomgang tror jeg den står rigtig fint i tomgang nu og slipper gassen med det samme fandt et emne om det på nettet og der stod det kunne være varkumslangerne dem har jeg skifter men så stod der også at man skulle tage den der går ind i luftfilteret og sætte på kab nr 4 så er det sådan at 1 er blindet af 2 går til benzinhanen og 3-4 er forbundet så havner gassen ligeså fin samme sted hver gang

Kommentér på:
gpz køreujevnt

Annonce