gpz køreujevnt gpz køreujevnt
hej har købt en kawa gpz 750 fra 86 den har stået stille i ca 9 år og har fået den lavet lidt i stand og fået synet den men den køre ujevnt ligesom som den hugger lidt i det og ind imellem er den længe om at slippe gassen igen.jeg havde kaburatorene skilt at og der var sådan en feddet gul fedet hinde inden i tror det var fordampet gammelt benzin og vaskede det af og syntes også den virkede fint på det tidspungt havde den kun startede og tog gassen fint og gassede ned med det samme.men nu efter jeg har kørt på den lidt er det blevet være med at slippe gassen og det ikke kablet eller vippetøjet for det bevæger sig fint. kan mærke den holder igen når man køre og giver den gas kan mærke den køre ujevnt og bruger meget benzin og kan mære at den ligesom ved at komme rigtig i små ryk men gør det ikke og nogen gange bliver den oppe i 2-3000 omd/min og andre gange falder en ned til 500 og så snakker den meget i knast kæden nogen der ved hvad jeg skal gøre
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
fx ved at spry diselstart på gummi mufferne når den holder i tomgang, hvis den ændre omd så er de i stykker og den får falsk luft .
mvh
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 53
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 15
Så en omdysning og udskift af 1 gummimuffe samt nye tændrør, så kører den perfekt igen.
apr 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 18
apr 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 18
gpz køreujevnt